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FOURNITURE ET PLANTATION D'ARBRES SUR LES EMPRISES ET PARCS MUNICIPAUX POUR L'AUTOMNE 2023 AVEC DEUX OPTIONS DE RENOUVELLEMENT

Solicitation number TP 2023-06

Publication date

Closing date and time 2023/04/03 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Ville de Beaconsfield Appel d’offres La greffière et directrice du greffe et des affaires publiques de la Ville de Beaconsfield recevra, sous pli cacheté, au plus tard le lundi 3 avril 2023 à 10 h, à l’hôtel de ville de Beaconsfield 303, boulevard Beaconsfield, Beaconsfield, Québec, des soumissions pour : PROJET TP 2023-06 FOURNITURE ET PLANTATION D’ARBRES SUR LES EMPRISES ET PARCS MUNICIPAUX POUR L’AUTOMNE 2023 AVEC DEUX (2) OPTIONS DE RENOUVELLEMENT Toutes les conditions du présent appel d’offres sont contenues dans les documents qui sont disponibles sur le site de SEAO (www.seao.ca), à compter du jeudi 16 mars 2023. Les soumissions devront être déposées en deux (2) exemplaires (1 original et 1 copie) sous enveloppe scellée et identifiée : Ville de Beaconsfield, Projet TP 2023-06–Fourniture et plantation d’arbres sur les emprises et parcs municipaux. Les soumissions devront parvenir au bureau de la greffière et directrice du greffe et des affaires publiques de la Ville de Beaconsfield, 303, boulevard Beaconsfield, Beaconsfield (Québec), au plus tard le lundi 3 avril 2023 à 10 h, pour être ouvertes publiquement au même endroit, le même jour et à la même heure. Subséquemment, une analyse ainsi qu’un rapport seront transmis au conseil de ville pour approbation à une date ultérieure. Toute question concernant cet appel d’offres devra être transmise par écrit au moins 10 jours avant la date d’ouverture mentionnée précédemment à l’attention de Audrey Lacroix : audrey.lacroix @beaconsfield.ca. La Ville de Beaconsfield ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et n’assumera aucune obligation ni aucuns frais d’aucune sorte envers le ou les soumissionnaires. Me Nathalie Libersan-Laniel Greffière et directrice du greffe et des affaires publiques

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Beaconsfield
    Contracting authority
    Audrey Lacroix
    Email
    audrey.lacroix@beaconsfield.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: