SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Fourniture et installation de caisse fourgon aménagée

Solicitation number 20010311

Publication date

Closing date and time 2024/08/28 14:00 EDT

Last amendment date


    Description
     AVIS D'APPEL D'OFFRES NO: 2024-50-78  Titre: Fourniture et installation de caisse fourgon aménagée  Description des services: Fourniture installation de caisse fourgon aménagée  Document d'appel d'offres: Les documents d'appel d'offres, tout document auquel ils renvoient de même que tout document additionnel qui y est lié ne peuvent être obtenus que par le biais du SEAO (www.seao.caou au 1 866 669-7326). L'obtention des documents est sujette à la tarification de cet organisme.    Réprésentant désigné pour toutes informations techniques ou administratives: Josée Pouliot Téléphone: Courriel: jpouliot@ville.levis.qc.ca    Réception des soumissions: Les soumissions devront être reçues avant 14h, le 14 août 2024. L'ouverture publique des soumissions suivra.Les soumissions peuvent alternativement être transmises par voie électronique. Cette transmission ne peut s'effectuer que  par l'intermédiaire du SEAO et conformément à la procédure prescrite par celui- ci.    Visite des lieux: non requis    AVIS AUX SOUMISSIONNAIRES   Les soumissionnaires peuvent obtenir copie du procès-verbal de l’ouverture des soumissions (soit les noms des soumissionnaires) en faisant la demande par courriel au Représentant désigné de l’appel d’offres. Ces procès verbaux sont disponibles à compter du jour ouvrable suivant le jour de l’ouverture des soumissions.   La Ville de Lévis ne s'engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et n'encourt aucune responsabilité à l'égard du ou des soumissionnaires.   Fait à Lévis, le 25 juil. 2024 Le directeur de l’approvisionnement, Vincent Vu

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Lévis.
    Address
    9009, boul. du Centre-Hospitalier
    QC, G6X1L4
    CAN
    Contracting authority
    Pouliot Josee
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: