Management of City Off-Street Parking Lots

Numéro de sollicitation 1220-030-2023-049

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/11/21 18:00 HNE

Date de la dernière modification


    Description
    REQUEST FOR PROPOSALS

    SCOPE OF SERVICES


    a) Permit System Administration
    i. Integration with City Hall virtual/electronic public permit system for online sale of permits at multiple sites.
    ii. Integration with the City Hall employee electronic permit system for online sale/administration of employee permits at locations including Nature Centre and future locations to be determined.
    iii. Integration with Civic Hotel and Dominion restaurant electronic guest pass systems
    iv. Administration of waitlists in connection with i. -iii. above.
    v. Analysis and reporting to City regarding sales, waitlists, and occupancy trends.
    vi. Provide and support online electronic self-serve validation program for short-term users at City Centre Library, with potential for expansion to additional locations. The self-serve validation will be accompanied by an online reporting application, allowing access to current and historical validation records.
    vii. Provide offsite server application for permit system that complies with BC FOIPPA regulations.
    viii. Provide an online account portal allowing “self-serve” management of individual permit holder accounts, including the ability to add/change/delete associated vehicles and payment information. The online account portal will allow “City employee-only access” to employee permits for specific locations.

    b) Paystation Support
    i. Report to designated City contractor any observed vandalism, graffiti and out-of-order situations occurring at paystations.
    ii. From time to time assist designated City contractor with trouble-shooting and/or repair of paystations.

    c) Report Generation/Analysis
    i. Generate monthly reports from parking revenue control system, including permit utilization, space utilization, transaction summaries, and 13 month trailing trend analysis.

    ADDENDA

    If the City determines that an amendment is required to this RFP, the City Representative will issue a written addendum by posting it on the BC Bid Website at www.bcbid.gov.bc.ca (the “BC Bid Website”) and the City Website at www.surrey.ca (the “City Website”) (collectively, the “Websites”), and upon posting, any addenda will form part of this RFP. It is the responsibility of Proponents to check the Websites for addenda. The only way this RFP may be added to, or amended in any way, is by a formal written addendum. No other communication, whether written or oral, from any person will affect or modify the terms of this RFP or may be relied upon by any Proponent. By delivery of a Proposal the Proponent is deemed to have received, accepted and understood the entire RFP, including any and all addenda.

    All inquiries related to this RFP should be directed in writing to purchasing@surrey.ca 

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    City of Surrey
    Autorité contractante
    Sunny Kaila
    Adresse courriel
    purchasing@surrey.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

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    Date de modification: