Entretien du système SAP Ariba

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  • le samedi 4 mai de 19h00 à 23h00 (heure de l'Est)

004NOI23CW E301-00 MMH TRIM Deroche Restoration

Numéro de sollicitation 184287

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/11/27 18:00 HNE


    Description

    Notice of Intent
    Project Management Consultant Services
    for E301-00 MMH TRIM Deroche Restoration

    Document Number: 004NOI23CW


    Fraser Health Authority (FHA) intends to extend the contract with HSM Consulting Ltd. for continued Project Management Services to the E301-00 MMH TRIM Deroche Restoration (Project).  HSM Consulting Ltd has provided project management services to date and the project is nearing substantial completion in December 2023.  The extension of Project Management Services is required due to changes in project scope, change management coordination, management of schedule acceleration to mitigate delays on the project and operational impacts with CST implementation.

    The maximum value of this contract award will be in the range $115,360.00 - plus tax. FHA FM and FHA have chosen not to complete an additional competitive process and extend the current contract with HSM Consulting Ltd for the following reasons:
     
    • HSM Consulting Ltd has already completed the role of Project Management Services up to and including nearing substantial completion in December 2023. 
     
    • HSM Consulting Ltd has immediate availability of resources to continue the scope of work for completion of the project management services without interruption and with no impact to tight project schedule.
     
    • HSM Consulting Ltd has extensive and detailed knowledge of the TRIM Deroche Restoration site and project, existing systems, policies and practices.
     
    • HSM Consulting Ltd has established close working relationships with the Project stakeholders.
     
    • HSM Consulting Ltd carry Commercial General Liability insurance.
       
    • HSM Consulting Ltd are in good standing with Worksafe BC.


    Consultants may challenge this decision by sending an email to Carolyn Wiens by November 27th, 2023 – 15:00 hour’s local time.
    Provide proof showing your experience related to the requirements defined in this NOI.  Only challenges from qualified project management consulting firms will be reviewed.


    Carolyn Wiens, Senior Consultant
    Facilities Management Procurement
    Central City Office Tower
    #400 – 13450 102 Avenue,
    Surrey, BC.  V3T 0H1
    Email:  Carolyn.Wiens@fraserhealth.ca

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Fraser Health Authority
    Autorité contractante
    Carolyn Wiens
    Adresse courriel
    carolyn.wiens@fraserhealth.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

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    Date de modification: