Request for Qualifications - Karst Assessment & Data Collection Services

Numéro de sollicitation OT22FHQ235A

Date de publication

Date et heure de clôture 2025/02/28 17:00 HNE


    Description
    This is a copy from the old BC Bid.

    This is a re-posting of Request for Qualifications 1070-30/OT22FHQ235, which had an initial intake deadline of February 18, 2022. This re-posting is to provide for subsequent submissions for consideration into the supplier list, until the RFQ Termination Date of February 28, 2025. Submissions will be reviewed in a reasonably short time after receipt. All conditions and requirements in the RFQ remain unchanged.

    **Note that any respondents who have previously responded to this solicitation do not need to re-apply.

    See RFQ document attached for the full scope of conditions and requirements.
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    Within the BC Ministry of Forests, the Forest Science, Planning and Practices Branch is responsible for policy and legislation relating to forest practices on karst terrain on Crown land.

    There are several government initiatives underway with the goal of improving government communications about karst, improving management of forested karst, and finalizing a FREP protocol to evaluate forest practices on karst. Expert knowledge and experience on the subject of karst is required to assist in the completion of these initiatives.

    The purpose of this Request for Qualifications is to establish a qualified suppliers list for karst field assessors and data collectors. This may include one or more of the following services:

    · Conducting inventories and assessments as per the KISVAP;
    · Conducting field evaluations on karst, e.g. FREP evaluations;
    · Conducting other inventories, censuses, assessments, or evaluations on karst terrain;
    · Data collection; and
    · Data analysis.


    Interested Vendors are invited to submit a Response to this RFQ for the opportunity to be evaluated and determined whether they are eligible to be added to the Ministry's list of Qualified Supplier of karst field assessors and data collectors.

    Interested Vendors should familiarize themselves with the entirety of the attached RFQ and submit a Response as described in section 8 of the attached RFQ.

    *For your information, there are a total of three karst-related RFQs that are being concurrently posted to BC Bid. Each of these RFQ's pertains to a different Service Area:

    1) RFQ OT22FHQ233A: Service Area: Karst Training Services
    2) RFQ OT22FHQ234A: Service Area: Technical Writing and Policy Review Services Relating to Karst;
    3) RFQ OT22FHQ235A: Service Area: Karst Assessors and Data Collectors

    Vendors are welcome to submit a response to one or more of these RFQs.

    **Note: Please do not attach any additional attachments or appendices that are not specifically requested in the RFQ document: they will not be used in our evaluations. For example, do not attach a resumé - it will not be evaluated.

    Durée du contrat

    Voir la description ci-dessus pour voir tous les détails.

    Accords commerciaux

    • Veuillez consulter la description ou les documents de l'appel d'offres

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Office of the Chief Forester
    Autorité contractante
    Christine Lohr
    Adresse courriel
    Christine.Lohr@gov.bc.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

    Cliquez sur le bouton ci-dessous pour vous rendre vers ce site Web. Le site tiers pourrait exiger la création d’un compte personnel pour consulter l’occasion de marché ou pour soumissionner. Les informations reliées aux frais encourus pour accéder aux détails complets sont indiqués sous l’onglet Description.

    Admissibilité et conditions d’utilisation

    Les occasions de marché du gouvernement du Canada, ainsi que les avis d’attribution, les documents de sollicitations et autres documents sont disponibles sans frais sur AchatsCanada, sans devoir s’inscrire.

    Les informations peuvent être disponibles sur une autre source avant d'être disponibles sur AchatsCanada. Vous avez peut-être reçu ces informations via un distributeur tiers. Le gouvernement du Canada n'est pas responsable des avis d'appel d'offres ou des documents et pièces jointes qui ne sont pas accédés directement à partir d’AchatsCanada.canada.ca.

    Les appel d'offres ou avis d'attribution du gouvernement du Canada sont titulaire d’une licence du gouvernement ouvert - Canada qui régit son utilisation. Les documents de sollicitation et / ou les pièces jointes à l'appel d'offres sont protégés par le droit d'auteur. Veuillez consulter les conditions d’utilisation pour obtenir plus d'information.

    Détails

    Type d’avis
    Autre
    Langue(s)
    Anglais

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: