SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

ENTREPRENEUR GÉNÉRAL

Solicitation number 2023ENT-20

Publication date

Closing date and time 2024/06/07 14:00 EDT

Last amendment date


    Description
    PARTIE 3 ÉTENDUE DE l’OFFRE
    1.  
      1. BESOINS DE L’ACHETEUR
        1. Le Conseil des Écoles Catholiques du Centre-Est (CECCE) agissant pour le compte de son Service de l’entretien désire émettre un ou plusieurs contrats pour les services d’entretien et de réparation relatifs aux travaux d’entrepreneur général pour les établissements et les terrains du CECCE. 
        2. Les travaux exigés dans cette demande de soumission sont ceux reliés à l’entretien et la réparation des édifices notamment la démolition, la maçonnerie, menuiserie, l’ébénisterie, les travaux de peinture et de plâtrage, la réparation de plancher, le changement ou la réparation de portes et fenêtres, l’excavation, la pose de système intérieur (gypse, plafonds suspendus, etc.), les travaux de couvre plancher (tapis, tuile VCT, céramique, linoléum, etc.), les ouvrages métalliques ainsi que toute tâche connexe à l’entretien et la réparation des édifices et des terrains. 
        3. L’acheteur requiert des offres de services pour des travaux à forfait ou à taux horaire relié à l’entretien ou réfection des édifices du CECCE tels qu’identifiés à l’ANNEXE « A » EMPLACEMENTS CECCE de cette demande.
        4. Les travaux demandés peuvent être planifiés ou d’urgence, selon les besoins de l’acheteur.
        5. Cette demande de soumission s’applique à tous les travaux dont l’estimation par l’acheteur est inférieure à cinquante mille dollars (50 000 $). 
        6. Le répondant retenu doit offrir un service de réparation d’urgence qui sera disponible à l’acheteur vingt-quatre (24) heures par jour, 7 jours sur 7.
      2. SPÉCIFICATIONS
        1. L’étendue des travaux devra inclure les articles suivants, sans s’y limiter : 
    1. Réparation et remplacement des portes et fenêtres, quincailleries et accessoires ;
    2. Réparation de mur tel que le gypse, peinture, maçonnerie et plinthes ;
    3. travaux de couvre plancher tel que tuile, tapis, bois franc, céramique, etc. ;
    4. Installation d’équipements tels que tablettes, tableaux et accessoires ;
    5. Fabrication et réparation de meubles ;
    6. Effectuer les travaux d’excavation ;
    7. Effectuer des petits projets de réfection ou de transformation d’édifice ;
    8. Les travaux de démolition ;
    9. La pose de systèmes d’intérieurs ;
    10. Les travaux de réparation de béton ;
    11. Les ouvrages métalliques;
    12. Travaux extérieurs, tel que l’excavation, entretien du terrain, travaux de réparations des clôtures, etc.


      Vous pouvez soumettre une offre et accéder aux documents sur http://www.merx.com. Des frais peuvent sappliquer; Voir https://www.merx.com/public/pricing pour plus dinformations.

      Contract duration

      The estimated contract period will be 24 month(s), with a proposed start date of 2024/09/01.

      Trade agreements

      • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)
      • Please refer to tender description or tender documents

      Partner with another business

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      This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

      Contact information

      Contracting organization

      Organization
      Conseil des Écoles Catholiques du Centre-Est
      Address
      4000 rue Labelle
      Ottawa, Ontario, K1J 1A1
      Canada
      Contracting authority
      Ludovic LV Viger
      Phone
      613-744-2555 x1
      Email
      vigerl@ecolecatholique.ca
      Address
      613-744-2555 x1
      Bidding details

      Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

      Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

      Eligibility and terms and conditions

      Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

      Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

      Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

      Summary information

      Language(s)
      French
      Contract duration
      24 month(s)
      Procurement method
      Competitive – Open Bidding

      Support for small and medium businesses

      If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

      Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

       

      Date modified: