SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Expérience client et transformation numérique

Solicitation number 1505949

Publication date

Closing date and time 2021/08/05 14:00 EDT


    Description
    AVIS DE PUBLICATION Retraite Québec APPEL D’OFFRES FONDÉ SUR LE NIVEAU MINIMAL DE QUALITÉ ET LE PRIX LE PLUS BAS Description sommaire des services Retraite Québec souhaite retenir les services de prestataires de services dans le domaine de l’expérience client et de la transformation numérique. Ces travaux nécessitent une expertise en coordination de projets, en architecture et en analyse d’affaires, ainsi qu’en essais et en soutien aux environnements. Durée et lieu d'exécution des travaux La durée prévue du contrat est de 3 ans et les services rendus doivent être exécutés à Québec. Option de renouvellement S. o. OBTENTION DES DOCUMENTS D’APPEL D’OFFRES Les documents d’appel d’offres ne peuvent être obtenus que par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres (SEAO). RÉCEPTION ET OUVERTURE DES SOUMISSIONS Les soumissions doivent être présentées avant 14 heures, heure locale, le 5 août 2021, à l’adresse suivante : Retraite Québec Direction de la gestion contractuelle et des ressources matérielles Édifice Place de la Cité 2600, boulevard Laurier, local 351-A Québec (Québec) G1V 4T3 À l’attention de Madame Guylaine Boivin Courriel : info.appel.doffres@retraitequebec.gouv.qc.ca Titre de l’appel d’offres : Expérience client et transformation numérique (AP445) Les soumissions peuvent être transmises par voie électronique et cette transmission ne peut s’effectuer que par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres (SEAO). L’ouverture des soumissions s’effectuera via l’application Teams, au lien indiqué dans le document d’appel d’offres et suivra la date et l’heure limites fixées pour le dépôt des soumissions. Retraite Québec n’est tenue d’accepter ni la plus basse, ni aucune des soumissions reçues. Questions liées à l’appel d’offres Toutes les questions liées à l’appel d’offres doivent être adressées à : Madame Guylaine Boivin Courriel : info.appel.doffres@retraitequebec.gouv.qc.ca PRESTATAIRE DE SERVICES ADMIS À PRÉSENTER UNE SOUMISSION Seuls sont admis à présenter une soumission les prestataires de services possédant les qualifications requises, ayant un établissement au Québec ou dans un des territoires visés par les accords applicables. Plaintes formulées en vertu de l’article 21.0.4 de la Loi sur les contrats des organismes publics La date limite pour la réception des plaintes est le 21 juillet 2021. Retraite Québec Direction de la gestion contractuelle et des ressources matérielles

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Retraite Québec
    Address
    2600, boulevard Laurier
    QC, G1V4T3
    CAN
    Contracting authority
    Boivin Guylaine
    Phone
    (418) 657-8723
    Email
    info.appel.doffres@retraitequebec.gouv.qc.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Capitale-Nationale (Québec)
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: