SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, July 20 from 8:00 pm until 11:59 pm  (Eastern Time) 

Mise aux normes de l'eau potable - PLANS ET DEVIS ET SURVEILLANCE DES TRAVAUX

Solicitation number 2022-03

Publication date

Closing date and time 2022/11/08 10:00 EST


    Description
    APPEL D’OFFRES DE SERVICES PROFESSIONNELS Réalisation des plans et devis et surveillance des travaux Projet de mise aux normes de l’eau potable La Municipalité de Saint-Frédéric désire recevoir des offres de services professionnels pour la réalisation des plans et devis et pour la surveillance des travaux d’un projet de mise aux normes de l’eau potable. Les activités d’ingénierie devraient débuter à la mi-novembre 2022 et les plans et devis doivent être terminés pour le 30 avril 2023. La réalisation des travaux est prévue en 2023-2024. Les soumissionnaires doivent se procurer les documents d’appel d’offres sur le site du SEAO qui détermine les conditions d’émission de ces documents. Les soumissions et les documents s’y rapportant seront reçus : au bureau municipal situé au 850, rue de l’Hôtel de ville, Saint-Frédéric (Québec) G0N 1P0, au plus tard le 8 novembre 2023, à 10 h 00, heure légale en vigueur dans une enveloppe cachetée et adressée à l’attention de Mme Cathy Poulin, directrice générale OU par dépôt électronique directement sur le site du SEAO avant l’heure et la date convenue La Municipalité ne s’engage à accepter ni la meilleure, ni aucune des offres reçues, et elle décline toute responsabilité à l’égard de l’un ou l’autre des soumissionnaires en cas de rejet de toutes les soumissions. Le contrat est adjugé sur décision du conseil de la Municipalité, à sa seule discrétion, et la Municipalité ne peut être liée d’aucune autre façon que par une résolution de son conseil. Donné à Saint-Frédéric ce 11e jour d’octobre 2022. Mme Cathy Poulin, directrice générale

    Contract duration

    The estimated contract period will be 18 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-Frédéric
    Address
    850 rue de l'hôtel de ville
    Saint-Frédéric, QC, G0N 1P0
    CAN
    Contracting authority
    Cathy Poulin
    Email
    dg@saint-frederic.com
    Address
    850 rue de l'hôtel de ville
    Saint-Frédéric, QC, G0N 1P0
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    18 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: