SAP Ariba and Fieldglass system maintenance

All SAP platforms will be down for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • SAP Ariba on Friday, June 28 from 2:00 pm until June 30 1:00 am (Eastern Time) 
  • SAP Fieldglass on Saturday, June 28 from11:00 pm until June 29 9:00 pm (Eastern Time) 

Travaux d'aménagement d'un Pavillon des Loisirs

Solicitation number 12-10-2022

Publication date

Closing date and time 2022/11/07 11:00 EST

Last amendment date


    Description
    APPEL D’OFFRES PUBLIC TRAVAUX D’AMÉNAGEMENT D’UN PAVILLON DES LOISIRS (2e ÉTAGE DU BÂTIMENT SIS AU 1512, RUE SAINT-GEORGES, SAINT-BERNARD) La Municipalité de Saint-Bernard demande des soumissions pour la réalisation de travaux d’aménagement d’un pavillon des loisirs (2e étage du bâtiment sis au 1512, rue Saint‑Georges, sur le territoire de la Municipalité de Saint-Bernard). Les travaux à être réalisés concernent, de façon non limitative, la démolition de toutes les finitions intérieures et le réaménagement complet de l’étage dans le but d’y aménager un nouveau pavillon des loisirs. Le devis et les documents d’appel d’offres peuvent être obtenus sur le Système électronique d’appel d’offres (SÉAO) à l’adresse suivante : www.seao.ca ou en communiquant avec un des représentants par téléphone au 1 866-669-7326 ou au 514‑856-6600. Les documents peuvent être obtenus au coût établi par le SÉAO. Les garanties financières et d’autres exigences spécifiques sont inscrites dans les documents d’appel d’offres. Seules sont autorisées à soumissionner les personnes, sociétés ou compagnies ayant leur principale place d’affaires au Québec ou dans une province ou un territoire visé par un accord intergouvernemental applicable au présent contrat. Le présent contrat est assujetti à l’Accord du commerce et de coopération entre le Québec et l’Ontario (ACCQO), à l’Accord de libre-échange canadien (ALEC) et à l’Accord économique et commercial global (AECG). Les soumissions scellées devront être déposées au bureau de la directrice générale et greffière-trésorière au bureau municipal situé au 1512, rue Saint-Georges, Saint‑Bernard (Québec), G0S 2G0, avant 11 h, le 2 novembre 2022, date et heure de l’ouverture des soumissions. La Municipalité ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions déposées et n’encourra aucune obligation, poursuite ou réclamation pour frais ou pertes subis par les soumissionnaires à la suite de telles décisions. DONNÉ À SAINT-BERNARD, ce 12 octobre 2022. La directrice générale et greffière-trésorière, Marie-Eve Parent

    Contract duration

    The estimated contract period will be 5 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-Bernard..
    Address
    1512 rue St-Georges
    Saint-Bernard, QC, G0S 2G0
    CAN
    Contracting authority
    Marie-Eve Parent
    Phone
    (418) 475-6060
    Email
    direction@saint-bernard.quebec
    Fax
    (418) 475-6069
    Address
    1512 rue St-Georges
    Saint-Bernard, QC, G0S 2G0
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    5 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: