SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 16 from 8:00 pm until 11:59 pm (EDT) 

2504-22-HZ01–Contrat à exécution sur demande pour coordination & surveillance en maîtrise d'œuvre au sens de Loi sur la santé et sécurité du travail sur l’A-15 du pont Médéric-Martin à R. 158 et sur l’A-50 du rue Louis-Bisson à R. 117 (CMM)

Solicitation number 2504-22-HZ01

Publication date

Closing date and time 2022/11/18 14:00 EST

Last amendment date


    Description
    APPEL D'OFFRES SERVICES PROFESSIONNELS RÉCEPTION ET OUVERTURE DES SOUMISSIONS DOSSIER No : 2504-22-HZ01 DESCRIPTION DU MANDAT : Exécuter sur demande la gestion de la santé et de la sécurité du travail sur les chantiers de construction de divers projets sur l’A-15 entre le pont Médéric-Martin et la Route 158, et sur l’A-50 entre la rue Louis-Bisson et la Route 117 Seules seront considérées les soumissions présentées par des prestataires de services ayant un établissement au Québec ou dans un des territoires visés par les accords applicables. Les documents d’appel d’offres sont disponibles uniquement par l’intermédiaire du Système électronique d’appel d’offres (SEAO). Pour tout renseignement sur l’interprétation des documents d’appel d’offres, communiquez avec le secrétaire de comités de sélection responsable par courriel en spécifiant bien le numéro de dossier dans votre demande. Prendre note que les questions des prestataires de services sont transcrites telles qu’elles sont présentées, au besoin, dans l’addenda. Carole Bertrand Direction générale des services en gestion contractuelle Ministère des Transports 700, boulevard René-Lévesque Est, 2e étage Québec (Québec) G1R 5H1 Télécopieur : 418 644-7249 Courrier électronique : secretairedecomitedeselection@transports.gouv.qc.ca Les intéressés doivent transmettre les soumissions sur support papier à l’adresse suivante : COMPTOIR DE RÉCEPTION DES SOUMISSIONS DE QUÉBEC Direction générale des services en gestion contractuelle Ministère des Transports 700, boulevard René-Lévesque Est, 2e étage, salle 2.51 Québec (Québec) G1R 4Y9 Les soumissions transmises par voie électronique ne peuvent être effectuées que par l’intermédiaire du SEAO, dans le dossier correspondant, à l’adresse suivante : www.seao.ca. L’ouverture des soumissions aura lieu à la Salle des soumissions de Québec, au 2e étage, salle 2.47A à l’adresse ci-haut. La date et l’heure limites de réception et d’ouverture des soumissions sont : Le vendredi 18 novembre 2022 à 14 heures Le Ministère ne s'engage à accepter aucune des soumissions reçues, notamment, lorsqu’il juge que les prix sont trop élevés ou disproportionnés ou ne reflètent pas un juste prix.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • World Trade Organization Agreement on Government Procurement (WTO GPA)
    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ministère des Transports et de la mobilité durable (Direction de l'administration des appels d'offres publics)
    Address
    700, boul. René-Lévesque Est
    Québec, QC, G1R 4Y9
    CAN
    Contracting authority
    Carole Bertrand
    Phone
    (450) 773-8518
    Email
    secretairedecomitedeselection@transports.gouv.qc.ca
    Address
    700, boul. René-Lévesque Est
    Québec, QC, G1R 4Y9
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Laval
    ,
    Laurentides
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Highest Combined Rating of Technical Merit and Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: