Services techniques en assistance informatique
Solicitation number DPRI-160314310
Publication date
Closing date and time 2022/12/22 14:00 EST
Last amendment date
Description
Le Secrétariat du Conseil du trésor (SCT) sollicite des soumissions pour l’acquisition de services techniques relatifs à l’assistance informatique aux utilisateurs. Le présent appel d’offres comporte deux (2) volets, à savoir : Volet 1 — Assistance technique de première et de deuxième lignes ; Volet 2 — Services techniques spécialisés en évolution de système de billetterie et d’inventaire. Chaque volet fait l’objet d’un contrat distinct d’une durée de trois (3) ans pour le volet 1 et de deux (2) ans pour le volet 2. Un prestataire de services peut soumissionner pour les deux volets ou pour l’un ou l’autre des deux volets.
Contract duration
The estimated contract period will be 36 month(s).
Trade agreements
-
World Trade Organization Agreement on Government Procurement (WTO GPA)
-
Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
-
Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)
Contact information
Contracting organization
- Organization
-
Secrétariat du Conseil du trésor-Service des contrats
- Address
-
875, Grande Allée Est, 2e étage, secteur 700Québec, QC, G1R5R8CAN
- Contracting authority
- Fabiola Méndez
- Phone
- (418) 643-0875
- Email
- contratsdeservices@sct.gouv.qc.ca
- Address
-
875, Grande Allée Est, 2e étage, secteur 700Québec, QC, G1R5R8CAN
Bidding details
Full details for this tender opportunity are available on a third-party site
Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.