SAP Ariba and Fieldglass system maintenance

All SAP platforms will be down for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • SAP Ariba on Friday, June 28 from 2:00 pm until June 30 1:00 am (Eastern Time) 
  • SAP Fieldglass on Saturday, June 28 from11:00 pm until June 29 9:00 pm (Eastern Time) 

Acquisition et installation du mobilier de bureau

Solicitation number 23-CISSSMC-004

Publication date

Closing date and time 2023/03/03 11:00 EST

Last amendment date


    Description
    ÉTABLISSEMENT : CISSS de la Montérégie-Centre # APPEL D’OFFRES : 23-CISSSMC-004 Acquisition et installation du mobilier de bureau L’ORGANISME PUBLIC, le Centre Intégré de Santé et de Services Sociaux de la Montérégie-Centre (CISSSMC), ayant son siège au 3141 boulevard Taschereau, bureau 220, Greenfield Park, Québec, J4V 2H2 demande des soumissions pour l’acquisition et installation du mobilier de bureau. Mode d’adjudication : Prix le plus bas Durée – Biens : Le Contrat demeure en vigueur tant et aussi longtemps que le FOURNISSEUR n’a pas livré les Biens à la satisfaction de l’ORGANISME PUBLIC ou qu’il subsiste des obligations de garantie de ceux-ci à respecter. Durée du contrat : Deux (2) ans Options : aucune Garantie de soumission : Aucune garantie de soumission Accords applicables : ALEC, ACCQO, AECG Réception et ouverture des soumissions : Les Soumissionnaires doivent se procurer les documents transmis par l'intermédiaire du SEAO. Pour être valides et considérées, les soumissions doivent être adressées au gestionnaire de dossier et reçues au plus tard à la date et l’heure indiquées dans l’avis d’appel d’offres. Les soumissions transmises par voie électronique par l’intermédiaire du SEAO sont également acceptées. Considérant la période de pandémie actuelle, l’ouverture des soumissions ne pourra se faire en présentiel. En lieu et place, un lien pour assister à la réunion Teams en ligne sera transmis à tous les soumissionnaires ayant commandé leurs documents d’AO par l’intermédiaire du SEAO. Demande d’informations : Les soumissionnaires qui désirent recevoir de l’information ou des précisions au regard de l’appel d’offres doivent le faire par écrit en communiquant avec la gestionnaire de dossier identifiée ci-dessous et en prenant soin de mentionner le numéro et le titre de l’appel d’offres ainsi que la section du document et le point visé : Gestionnaire de dossier : Clémence Tchinda, Adresse courriel : clemence.tchinda.cisssmc16@ssss.gouv.qc.ca L’ORGANISME PUBLIC se réserve la possibilité de ne pas considérer une demande de précision formulée par un SOUMISSIONNAIRE si cette demande lui est transmise moins de TROIS (3) jours ouvrables avant la date et l’heure limites fixées pour la réception des Soumissions. L'ORGANISME PUBLIC ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues dans le cadre de cet appel d’offres.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 24 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Centre intégré de santé et de services sociaux de la Montérégie-Centre (CISSS de la Montérégie-Centre)
    Address
    2727 boul.Taschereau,3e étage,porte 303
    Saint-Hubert, QC, J4T 2E6
    CAN
    Contracting authority
    Clémence Tchinda Lonjoinou
    Phone
    (450) 466-5000
    Email
    clemence.tchinda.cisssmc16@ssss.gouv.qc.ca
    Address
    2727 boul.Taschereau,3e étage,porte 303
    Saint-Hubert, QC, J4T 2E6
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montérégie
    Contract duration
    24 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Lowest Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: