SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Fourniture de gravier, pierre concassée et tout-venant (Répertoire des fournisseurs)

Solicitation number 1693478

Publication date

Closing date and time 2023/03/16 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    AVIS PUBLIC EST PAR LES PRÉSENTES DONNÉ PAR LE SOUSSIGNÉ, QUE : La Municipalité de Val-des-Monts, conformément à son règlement concernant la gestion contractuelle et les règles de contrôle et de suivis budgétaires – Délégation à certains fonctionnaires – Pouvoir d’autoriser des dépenses, d’octroyer des contrats et d’engager du personnel, demande des soumissions pour les fournitures suivantes, à savoir : « FOURNITURE DE PONCEAUX (TUYAUX) ET DE MEMBRANES GÉOTEXTILES » « FOURNITURE DE LAMES DE NIVELEUSE ET CHASSE-NEIGE » « MARQUAGE DE LIGNES » « FOURNITURE DE SERVICES - RÉPARATION D'ASPHALTE DE PETITES SURFACES (RÉPERTOIRE DES FOURNISSEURS) » « FOURNITURE DE SABLE OU PIERRE TAMISÉE (GRANULAT POUR ABRASIFS D'HIVER) » « FOURNITURE DE GRAVIER, PIERRE CONCASSÉE ET TOUT-VENANT (RÉPERTOIRE DES FOURNISSEURS) » « LOCATION D’ÉQUIPEMENTS ET DE MACHINERIE LOURDE (RÉPERTOIRE DES FOURNISSEURS) » « SERVICE DE FORAGE ET DYNAMITAGE » « FOURNITURE DE GAZ PROPANE » « SERVICE DE RÉPARATION DE PNEUS » « FOURNITURE DE SERVICES – SIGNALEURS DE CHANTIERS ROUTIERS » « FOURNITURE DE GRAISSE, LUBRIFIANT ET ANTIGEL (LIQUIDE DE REFROIDISSEMENT) (RÉPERTOIRE DES FOURNISSEURS) » Pour ces fournitures, les documents pertinents seront disponibles à compter du lundi 20 février 2023, de la façon suivante : La Municipalité de Val-des-Monts procède à la vente de ses documents d’appel d’offres exclusivement sur le système électronique d’appel d’offres (SEAO). Les personnes et entreprises intéressées par le contrat peuvent se procurer les documents de soumission en s’adressant au Service électronique d’appel d’offres (SEAO) en communiquant avec un de ses représentants par téléphone au 1 866 669-SEAO ou au 514 856 6600, ou en consultant le site Internet : www.seao.ca. Les documents peuvent être obtenus moyennant le coût établi par le SEAO. La Municipalité de Val-des-Monts recevra les soumissions jusqu'à 10 h, le jeudi 16 mars 2023, sous enveloppe scellée, à notre bureau situé au 1, route du Carrefour, Val-des-Monts (Québec) J8N 4E9 et seront ouvertes vers 10 h 05 le même jour. La Municipalité de Val-des-Monts ne s’engage à accepter aucune des soumissions reçues. Pour de plus amples informations, veuillez contacter monsieur Madyfing Tounkara, conseiller en gestion de projets – Génie civil du service des Travaux publics, au numéro 819 457-9400, poste 2304, ou par courriel à l’adresse : madyfingtounkara@val-des-monts.net ou madame Julie Quesnel, coordonnatrice – Gestion des appels d’offres et approvisionnements, au numéro 819 457-9400, poste 2303, ou par courriel à l’adresse : juliequesnel@val‑des-monts.net. Fait à Val-des-Monts ce dix-septième jour du mois de février DEUX MILLE VINGT-TROIS. L'Agent de développement, Greffier-trésorier adjoint et Directeur général adjoint Julien Croteau

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Val-des-Monts
    Address
    1, route du Carrefour
    QC, J8N4E9
    CAN
    Contracting authority
    Tounkara Madyfing
    Phone
    (819) 457-9400
    Email
    madyfingtounkara@val-des-monts.net
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Outaouais
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: