SAP Ariba and Fieldglass system maintenance

All SAP platforms will be down for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • SAP Ariba on Friday, June 28 from 2:00 pm until June 30 1:00 am (Eastern Time) 
  • SAP Fieldglass on Saturday, June 28 from11:00 pm until June 29 9:00 pm (Eastern Time) 

Travaux de mécanique industrielle d'équipements de ventilation, de pompes et compresseurs

Solicitation number QC-RAMQ-20220140-B

Publication date

Closing date and time 2023/03/21 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Avis SEAO - Appel d'offfres public - QC-RAMQ-20220140-B - Travaux de mécanique industrielle d'équipements de ventilation, de pompes et compresseurs La Régie de l'assurance maladie du Québec, ci-après appelée la Régie, personne morale légalement constituée et ayant son siège au 1125, Grande Allée Ouest, Québec (Québec) G1S 1E7, requiert, par le présent appel d’offres, des soumissions de prestataires de services pour la réalisation de travaux dans le domaine de la mécanique industrielle d'équipements de ventilation, pompes et compresseurs. Le contrat de services de nature technique à intervenir sera d’une durée de trente-six (36) mois débutant le 27 avril 2023 pour se terminer le 26 avril 2026. Le prestataire de services aura à réaliser des travaux d’inspection et de réparation des équipements de ventilation, pompes et compresseurs ainsi que des demandes d’analyse de vibration, d’équilibrage dynamique et de balancement d’air et d’eau. Ce mandat est confié en fonction des besoins de la Régie tout au long de la durée du contrat. Les demandes d’inspection seront effectuées à des dates convenues entre la Régie et le prestataire de services alors que les demandes de réparation seront effectuées sur demande de la Régie lors d’un bris d’équipement ou en travaux préventifs. Il s’agit d’un contrat à exécution sur demande. Le prestataire de services doit soumettre des taux horaires pour chacune des portées énoncées au bordereau de prix. Les taux horaires incluent le coût de la main-d’œuvre et de l’équipement nécessaire à l’exécution du contrat de même que les frais généraux, les frais d’administration, les frais de déplacement et de séjour, les avantages sociaux, les profits et les autres frais indirects inhérents au contrat et, lorsque applicables, les frais et les droits de douanes, les permis, les licences et les assurances.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Régie de l'assurance maladie du Québec
    Address
    1125 Grande Allée Ouest
    Québec, QC, G1S 1E7
    CAN
    Contracting authority
    Johanna Rakotomanga
    Phone
    (418) 682-5105
    Email
    Johanna.Rakotomanga@ramq.gouv.qc.ca
    Address
    1125 Grande Allée Ouest
    Québec, QC, 4186825105
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

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    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

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    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Capitale-Nationale (Québec)
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Lowest Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: