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Services professionnels en architecture - Mise à niveau Caserne 1

Solicitation number DR23-PUB-046

Publication date

Closing date and time 2023/04/21 11:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Appel d’offres public DR23-PUB-046 Services professionnels en architecture - Mise à niveau Caserne 1 PROJET La Ville de Drummondville sollicite le marché pour des travaux de réaménagements et de maintiens des actifs caserne 1. À compter du mardi 21 mars 2023, les documents relatifs à cet appel d’offres peuvent être obtenus en s’adressant au Système électronique d’appel d’offres (SEAO) en communiquant avec un de ses représentants par téléphone au 1 866 669-7326 ou au 514 856-6600 ou en consultant le site Web www.seao.ca en stipulant le numéro de référence DR23-PUB-046. Les documents sont disponibles au coût établi par le SEAO. La facturation pour l’impression et la livraison seront effectuées par SEAO. Les plans et devis sont non remboursables. La Ville n’encourt aucune responsabilité du fait que les avis écrits ou documents quelconques véhiculés par système électronique soient incomplets ou comportent quelque erreur ou omission que ce soit. En conséquence, tout soumissionnaire doit s’assurer, avant de présenter son offre, d’obtenir tous les documents reliés à cet appel d’offres. Seuls sont admis à soumissionner ceux qui ont leur principal établissement d’affaires au Canada et dans les territoires visés par l’Accord du libre-échange canadien (ALEC) ainsi que l’Accord de commerce et de coopération entre le Québec et l’Ontario (ACCQO) et qui ont obtenu par l’intermédiaire du SEAO à leur nom les documents d’appel d’offres émis par le maître de l’ouvrage. De plus, l’adjudicataire devra être inscrit au Registre des entreprises admissibles aux contrats publics (REA). Les soumissions scellées devront parvenir au bureau du maître de l’ouvrage à l’attention de Me Mélanie Ouellet, greffière, avant 11 h, le mercredi 19 avril 2023. L’ouverture des soumissions se fera publiquement immédiatement après l’heure prévue pour leur réception à la salle du conseil de la Ville de Drummondville sise au 415 de la rue Lindsay à Drummondville. Pour toute information supplémentaire, veuillez communiquer avec M. Philippe Lefebvre, coordonnateur à la Division de l’approvisionnement, pour le volet administratif à l’adresse courriel p.lefebvre@drummondville.ca et avec M. Damien Girard, chef de division au Service des travaux publics, pour le volet technique à l’adresse courriel dgirard@drummondville.ca. La Ville de Drummondville ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues ni à encourir aucuns frais ou obligation d’aucune sorte envers le ou les soumissionnaires. La Ville se réserve également la possibilité de refuser toute soumission d’un entrepreneur ou d’un fournisseur qui, au cours des deux dernières années précédant la date d’ouverture des soumissions, a fait l’objet d’une évaluation de rendement insatisfait par l’organisation municipale. Me Mélanie Ouellet Greffière de la Ville

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Drummondville.
    Address
    415 rue Lindsay, C.P. 398
    Drummondville, QC, J2B 6W3
    CAN
    Contracting authority
    Jérôme Blanchette
    Phone
    (450) 474-8870
    Email
    jblanchette@drummondville.ca
    Fax
    (450) 478-8531
    Address
    415 rue Lindsay, C.P. 398
    Drummondville, QC, J2B 6W3
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Centre-du-Québec
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: