Gestion de parc informatique 2023

Solicitation number AP23-011

Publication date

Closing date and time 2023/04/24 11:00 EDT


    Description
    Appel d'offres AP23-011 GESTION DE PARC INFORMATIQUE 2023 DEMANDE DE SOUMISSIONS Dans le cadre de la gestion de son parc informatique, la Ville de Joliette désire recevoir des soumissions pour la fourniture de différents équipements (ordinateur portatif, ordinateur de table, moniteur, clavier, souris, etc.). DOCUMENTS Les documents d’appel d’offres pourront être obtenus à compter du 5 avril 2023 via le système électronique d’appel d’offres à l’adresse www.seao.ca ou par téléphone au 1 866 669-7326. Pour tout renseignement relatif au présent appel d’offres, le soumissionnaire doit s’adresser uniquement par écrit à l’adresse suivante : soumission@ville.joliette.qc.ca. DATE DE RÉCEPTION Les soumissions scellées et identifiées « Appel d’offres AP23-011 – Gestion de parc informatique 2023 » doivent être adressées à Mme Hélène Latendresse, technicienne en approvisionnement, et seront reçues à la réception de l’hôtel de ville situé au 614, boulevard Manseau, Joliette, Québec, J6E 3E4, avant onze heures (11 h), heure officielle du CNRC, le 24 avril 2023, pour y être ouvertes publiquement ce même jour à cette heure. Les soumissions transmises par voie électronique sont également autorisées pour cet appel d’offres et ne peuvent être effectuées que par le biais du SEAO. La Ville de Joliette ne s'engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues, sans avoir à motiver sa décision et sans encourir de dommage d’aucune nature. HÉLÈNE LATENDRESSE Technicienne en approvisionnement

    Contract duration

    The estimated contract period will be 1 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Joliette - Approvisionnement
    Address
    614, boulevard Manseau
    Joliette, QC, J6E 3E4
    CAN
    Contracting authority
    Hélène Latendresse
    Phone
    (450) 753-8045
    Email
    helene.latendresse@ville.joliette.qc.ca
    Fax
    (450) 753-8044
    Address
    614, boulevard Manseau
    Joliette, QC, J6E 3E4
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Lanaudière
    Contract duration
    1 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: