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Travaux de réfection et construction de trottoirs et bordures

Solicitation number 2023-04

Publication date

Closing date and time 2023/05/17 11:00 EDT

Last amendment date


    Description
    AVIS D’APPEL D’OFFRES 2023-04 Travaux de réfection et construction de trottoirs et bordures La Ville de Charlemagne demande des soumissions pour des travaux de réfection et construction de trottoirs et bordures pour l’année 2023 avec une option de renouvellement pour 2024. Les documents d’appel d’offres peuvent être obtenus par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres à compter du 20 avril 2023 (www.seao.ca) ou pour la région de Montréal au 514 856-6600 et pour l’extérieur, sans frais au 1 866 669-7326. Les documents peuvent être obtenus au coût établi par le SEAO. Les soumissionnaires qui désirent recevoir de l’information ou des précisions au regard de l’appel d’offres doivent communiquer par écrit avec la responsable de l’appel d’offres, soit madame Virginie Riopelle à l’adresse courriel suivante : greffe@charlemagne.ca Les soumissions dans des enveloppes cachetées et adressées comme mentionné au document d’appel d’offres seront reçues jusqu’à 11h le 17 mai 2023 à l’hôtel de Ville situé au 84, rue du Sacré-Cœur, Charlemagne, Québec, J5Z 1W8. Les soumissions seront ouvertes publiquement au même endroit, le même jour, immédiatement après l’heure limite. Seules seront considérées aux fin du contrat, les soumissions présentées par des entrepreneurs ayant un établissement au Québec ou, lorsqu’un accord intergouvernemental est applicable, au Québec ou dans une province ou territoire visé par cet accord. La Ville ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et n’encourt aucune obligation ou frais d’aucune sorte envers le ou les soumissionnaires. Donné à Charlemagne, le 20 avril 2023 Virginie Riopelle, directrice administrative et greffière

    Contract duration

    The estimated contract period will be 7 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Charlemagne
    Address
    84, rue du Sacré-Coeur
    Charlemagne, QC, J5Z 1W8
    CAN
    Contracting authority
    Virginie Riopelle
    Phone
    (450) 581-2541
    Email
    riopellev@ville.charlemagne.qc.ca
    Fax
    (450) 581-0597
    Address
    84, rue du Sacré-Coeur
    Charlemagne, QC, J5Z 1W8
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Lanaudière
    Contract duration
    7 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: