SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Certification, entretien préventif et réparation des réfrigérateurs et congélateurs

Solicitation number 23-CISSSMC-063

Publication date

Closing date and time 2023/05/15 14:00 EDT

Last amendment date


    Description
    L’ORGANISME PUBLIC DÉCLARE CE QUI SUIT : Le CISSS de la Montérégie-Centre, (CISSSMC) ayant son siège au 3141 boulevard Taschereau, bureau 220, Greenfield Park, Québec, J4V 2H2 demande des soumissions se rapportant à l’octroi d’un contrat de service pour la Certification, l’entretien préventif et la réparation de ses réfrigérateurs et congélateurs, en publiant l’appel d’offres n° 23-CISSSMC-063. Description des besoins Le CISSSMC souhaite se prévaloir d’un contrat de services pour plus de 200 appareils de réfrigération/congélation répartis dans les 18 installations de son territoire. Une description complète des exigences requises pour cet équipement est disponible dans le Formulaire de réponse Devis technique et ses annexes joints aux documents d’appel d’offres. Mode d’adjudication : Prix le plus bas. Durée du contrat : 5 ans, incluant 2 options d’un an. Garantie de soumission : 2% du prix total proposé, remise en échange de la garantie d’exécution. Garantie d’exécution : 2% du prix total proposé Accords applicables : ACCQO, AECG et ALEC. Renseignements : Les Soumissionnaires qui désirent recevoir de l'information ou des précisions sur cet appel d'offres, doivent le faire en communiquant par écrit au gestionnaire du dossier en précisant le numéro de l'appel d'offres, le point visé, la section du document et la demande d'information ou de précision. Nadya Bouchard nadya.bouchard.cisssmc16@ssss.gouv.qc.ca Obtention des documents d’appel d’offres : Les documents d’appel d’offres ne peuvent être obtenus que par l’intermédiaire du système électronique de SEAO. Soumissions électroniques : Les Soumissionnaires peuvent transmettre leur soumission par l’intermédiaire du système électronique de SEAO. Réception et ouverture des soumissions Les Soumissionnaires doivent se procurer les documents transmis par l'intermédiaire de SEAO. Pour être valides et considérées, les soumissions doivent être adressées au gestionnaire de dossier et reçues au plus tard le 15 mail 2023 au plus tard à 11h. L'heure de réception est réputée être celle du système SEAO. L’ouverture des appels d’offres se fera par la transmission d’un lien Team à tous les soumissionnaires ayant commandé les documents par l’intermédiaire de SEAO. Réception des plaintes : 2 mai 2023 est la date limite fixée pour la réception des plaintes. L'ORGANISME PUBLIC ne s'engage pas à accepter l'une ou l'autre des Soumissions reçues dans le cadre de l'Appel d'Offres.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Centre intégré de santé et de services sociaux de la Montérégie-Centre (CISSS de la Montérégie-Centre)
    Address
    2727 boul.Taschereau,3e étage,porte 303
    Saint-Hubert, QC, J4T 2E6
    CAN
    Contracting authority
    Nadya Bouchard
    Phone
    (450) 466-5000
    Email
    nadya.bouchard.cisssmc16@ssss.gouv.qc.ca
    Address
    2727 boul.Taschereau,3e étage,porte 303
    Saint-Hubert, QC, J4T 2E6
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montérégie
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Lowest Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: