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Travaux de réhabilitation des chutes mécanisées Jules-Poitras 2 - Saint-Laurent

Solicitation number 1729327

Publication date

Closing date and time 2023/07/13 13:30 EDT

Last amendment date


    Description
    Appel d’offres VILLE DE MONTRÉAL Direction générale adjointe – Services institutionnels Service de l’approvisionnement Des soumissions sont demandées et devront être reçues, avant 13 h 30 à la date ci-dessous, au Service du greffe de la Ville de Montréal – Édifice Lucien-Saulnier, à l'attention du greffier, 155, rue Notre-Dame Est, rez-de-chaussée, Montréal (Québec) H2Y 1B5 pour : Catégorie : Biens et services généraux Appel d’offres : 23-20018 Descriptif : Travaux de réhabilitation des chutes mécanisées Jules-Poitras 2 - Saint-Laurent Date d’ouverture : 6 juillet 2023 Dépôt de garantie : Aucun Renseignements : Alexandre Muniz, Agent d'approvisionnement II Courriel : alexandre.muniz@montreal.ca Documents : Les documents relatifs à cet appel d’offres seront disponibles à compter du 5 juin 2023 Visite obligatoire : Oui. Les visites ont lieu du 19 au 22 juin. Veuillez consulter le document 23-20018_Planification visite pour connaître les horaires et pour prendre rendez-vous le plus tôt possible avec l'agent responsable Alexandre Muniz. Les personnes et les entreprises intéressées par ce contrat peuvent se procurer les documents de soumission en s’adressant au Service électronique d’appels d’offres (SÉAO) en communiquant avec un des représentants par téléphone au 1 866 669-7326 ou au 514 856-6600, ou en consultant le site Web www.seao.ca. Les documents peuvent être obtenus au coût établi par le SÉAO. Chaque soumission doit être placée dans une enveloppe cachetée et portant l’identification fournie en annexe du document d’appel d’offres. Les soumissions reçues seront ouvertes publiquement dans les locaux du Service du greffe à l'Hôtel de ville, immédiatement après l'expiration du délai fixé pour leur réception. La Ville de Montréal ne s'engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et n'assume aucune obligation de quelque nature que ce soit envers le ou les soumissionnaires. Fait à Montréal, le 5 juin 2023 Le greffier de la Ville, Emmanuel Tani-Moore, avocat

    Contract duration

    The estimated contract period will be 16 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Montréal - Service de l'approvisionnement
    Address
    255 boulevard Crémazie Est
    QC, H2M1L5
    CAN
    Contracting authority
    Muniz Alexandre
    Email
    alexandre.muniz@montreal.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

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    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    Contract duration
    16 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

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    Date modified: