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Fourniture de services professionnels pluridisciplinaires - Réaménagement du 19, rue St-Charles-Borromée Sud

Solicitation number 1730089

Publication date

Closing date and time 2023/06/27 11:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Appel d'offres AP23-036 FOURNITURE DE SERVICES PROFESSIONNELS PLURIDISCIPLINAIRES RÉAMÉNAGEMENT DU 19, RUE ST-CHARLES-BORROMÉE SUD DEMANDE DE SOUMISSIONS La Ville de Joliette désire obtenir des offres de services professionnels d’architecture et d’ingénierie (mécanique, électrique, structure, civil, etc.) comprenant la production de plans et devis ainsi que la surveillance chantier et bureau pour le réaménagement du 19, rue Saint-Charles-Borromée Sud en cour municipale et bureaux administratifs. DOCUMENTS Les documents d’appel d’offres pourront être obtenus à compter du 31 mai 2023 via le système électronique d’appel d’offres à l’adresse www.seao.ca ou par téléphone au 1 866 669-7326. Pour tout renseignement relatif au présent appel d’offres, le soumissionnaire doit s’adresser uniquement par écrit à l’adresse suivante : soumission@ville.joliette.qc.ca. DATE DE RÉCEPTION Les soumissions scellées et identifiées « Appel d’offres AP23-036 – Fourniture de services professionnels – Réaménagement du 19, rue St-Charles-Borromée Sud » doivent être adressées à Mme Hélène Latendresse, technicienne en approvision-nement, et seront reçues à la réception de l’hôtel de ville situé au 614, boulevard Manseau, Joliette, Québec, J6E 3E4, avant onze heures (11 h), heure officielle du CNRC, le 19 juin 2023, pour y être ouvertes publiquement ce même jour à cette heure. Les soumissions transmises par voie électronique sont également autorisées pour cet appel d’offres et ne peuvent être effectuées que par le biais du SEAO. Seul le nom des soumissionnaires ayant présenté une offre sera divulgué lors de l’ouverture des soumissions. La Ville de Joliette ne s’engage à accepter ni la soumission ayant obtenu le meilleur pointage final ni aucune des offres reçues et n’assumera aucune obligation ni aucuns frais envers le ou les soumissionnaires. HÉLÈNE LATENDRESSE Technicienne en approvisionnement

    Contract duration

    The estimated contract period will be 9 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Joliette - Approvisionnement
    Address
    614, boulevard Manseau
    QC, J6E3E4
    CAN
    Contracting authority
    Latendresse Hélène
    Phone
    (450) 753-8000
    Email
    helene.latendresse@ville.joliette.qc.ca
    Address
    4507538000
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

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    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Lanaudière
    Contract duration
    9 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: