Réfection du chemin Saint-Pierre

Solicitation number 23-06-19-036

Publication date

Closing date and time 2023/07/14 10:00 EDT


    Description
    AVIS PUBLIC EST PAR LES PRÉSENTES DONNÉ PAR LE SOUSSIGNÉ, QUE : La Municipalité de Val-des-Monts, conformément à son règlement concernant la gestion contractuelle et les règles de contrôle et de suivis budgétaires – Délégation à certains fonctionnaires – Pouvoir d’autoriser des dépenses, d’octroyer des contrats et d’engager du personnel, demande des soumissions pour la fourniture suivante, à savoir : « SOUMISSION NO 23-06-19-036 – RÉFECTION DU CHEMIN SAINT-PIERRE » Pour cet appel d’offres, les documents pertinents seront disponibles à compter du mardi 27 juin 2023, de la façon suivante : La Municipalité de Val-des-Monts procède à la vente de ses documents d’appel d’offres exclusivement sur le système électronique d’appel d’offres (SEAO). Les personnes et entreprises intéressées par le contrat peuvent se procurer les documents de soumission en s’adressant au Service électronique d’appel d’offres (SEAO) en communiquant avec un de ses représentants par téléphone au 1 866 669-SEAO ou au 514 856‑6600, ou en consultant le site Internet : www.seao.ca. Les documents peuvent être obtenus moyennant le coût établi par le SEAO. La Municipalité de Val-des-Monts recevra les soumissions jusqu'à 10 h, le vendredi 14 juillet 2023, sous enveloppe scellée, à son bureau sis au 1, route du Carrefour, Val-des-Monts (Québec) J8N 4E9 et seront ouvertes vers 10 h 05 le même jour. La Municipalité de Val-des-Monts ne s’engage à accepter aucune des soumissions reçues. Si des informations supplémentaires vous sont nécessaires, veuillez contacter monsieur Rony Thélémaque, coordonnateur – gestion des appels d’offres et approvisionnements, au 819 457-9400, poste 2336, ou par courriel à l’adresse : approvisionnement@val-des-monts.net. Fait à Val-des-Monts ce VINGT ET UNIÈME jour du mois de juin DEUX MILLE VINGT-TROIS. L’Agent de développement Greffier-trésorier adjoint et Directeur général adjoint, Julien Croteau Garantie de soumission, d’exécution et des obligations .1 Toute soumission devra être accompagnée d’une garantie de soumission ou d’un chèque visé fait en faveur de la « Municipalité de Val-des-Monts » et couvrant au moins 10 % du montant de la soumission valide pour une période de 120 jours. .2 Dans les 15 jours suivant l’adjudication du marché, une garantie d’exécution du contrat et une garantie des obligations de l’Entrepreneur pour gages, matériaux et main-d’oeuvre couvrant chacun au moins 100 % du montant total du contrat.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 3 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Val-des-Monts
    Address
    1 route du Carrefour
    Val-des-Monts, QC, J8N 4E9
    CAN
    Contracting authority
    Rony Thélémaque
    Phone
    (819) 457-9400
    Email
    rthelemaque@val-des-monts.net
    Fax
    (819) 457-4141
    Address
    1 route du Carrefour
    Val-des-Monts, QC, 8194579400
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Outaouais
    Contract duration
    3 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: