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Travaux d’infrastructures urbaines dans le secteur de la rue Jacques-Cartier

Solicitation number 1741659

Publication date

Closing date and time 2023/08/07 11:00 EDT

Last amendment date


    Description
    VILLE DE FARNHAM APPEL D'OFFRES 2023-06 TRAVAUX D'INFRASTRUCTURES URBAINES DANS LE SECTEUR DE LA RUE JACQUES-CARTIER Des soumissions dans des enveloppes scellées portant l'inscription "Appel d'offres 2023-06 – Travaux d’infrastructures urbaines dans le secteur de la rue Jacques-Cartier" et adressées à Mme Roxanne Roy-Landry, seront reçues jusqu’à 10 h 59 min 59 s (Heure indiquée à l'horloge intérieure des bureaux administratifs de la Ville de Farnham), le 7 août 2023 pour être ouvertes le même jour immédiatement après l'heure de fermeture pour la réception des soumissions. Le soumissionnaire devra présenter sa soumission sur le formulaire de soumission fourni à cette fin par la Ville. Les documents de soumission seront disponibles sur le site Internet du Service électronique d’appel d’offres au www.seao.ca. Un chèque ou un cautionnement de soumission émis par une compagnie d’assurance pour un montant égal à 10 % du montant total doit être joint à la soumission. De plus, devra être joint à chaque soumission, un document émis par une compagnie autorisée à se porter caution, confirmant qu'elle émettra, annuellement en faveur de la Ville de Farnham, un cautionnement d'exécution du contrat pour une valeur de 50 % et un cautionnement de paiement de la main-d’oeuvre, des services des créanciers et sous-traitants, pour une valeur de 50 % du montant de la soumission. Le prix des soumissionnaires sera ferme et valide pour une période de cent-vingt jours à compter de l'ouverture des soumissions. Pour des informations supplémentaires, le soumissionnaire pourra rejoindre le chargé de projets, M. Guillaume Van Herck, par écrit au gvanherck@ville.farnham.qc.ca, selon les dispositions de l’article 7 du Devis administratif. Le résultat de l’ouverture des soumissions pourra être obtenu sur le site Internet du Service électronique d’appel d’offres au www.seao.ca. Aucun résultat ne sera transmis par téléphone, courriel ou télécopieur. Guillaume Van Herck, ing. Chargé de projets Le 6 juillet 2023

    Contract duration

    The estimated contract period will be 10 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Farnham.
    Address
    477 Rue de l'Hotel de ville
    QC, J2N2H3
    CAN
    Contracting authority
    Van Herck Guillaume
    Email
    gvanherck@ville.farnham.qc.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

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    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montérégie
    Contract duration
    10 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: