FOURNITURES DE MICRO-INFORMATIQUE
Solicitation number 1754204
Publication date
Closing date and time 2023/09/20 10:00 EDT
Description
Le Comité de gestion, dans le cadre de son Système d’achats coopératif, procède à un appel d’offres public afin d’approvisionner les établissements scolaires des organismes participants en fournitures de micro-informatique décrites au Bordereau de prix et en conformité avec les conditions du présent appel d’offres.
Contract duration
The estimated contract period will be 12 month(s).
Trade agreements
-
Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
-
Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)
Contact information
Contracting organization
- Organization
-
Comité de gestion de la taxe scolaire de l'île de Montréal
- Address
-
500, BOUL. CRÉMAZIE ESTQC, H2P1E7CAN
- Contracting authority
- Elez Vladimir
- Phone
- (514) 384-1830
- Email
- vladimir.elez@cgtsim.qc.ca
Bidding details
Full details for this tender opportunity are available on a third-party site
Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.