Solution de gestion d'audit

Solicitation number SSMP-160314583

Publication date

Closing date and time 2024/01/16 11:00 EST

Last amendment date


    Description
    Objet de l’appel d’offres Le Secrétariat du Conseil du trésor (SCT) sollicite des soumissions pour l’acquisition de services professionnels pour l’hébergement et l’exploitation d’une solution infonuagique software as a service (SaaS) de gestion d’audit afin d’optimiser la performance du processus d’audit et d’analyse des données. Responsable du dossier Pour toute question technique relative à ce dossier, s'adresser à : Nom : Sébastien Allard Téléphone : 418 643-0875, poste 4495 Courriel : sebastien.allard@sct.gouv.qc.ca Présentation des soumissions Seules les soumissions reçues au plus tard à l'heure et à la date limites fixées pour la réception des soumissions seront considérées, qu’elles aient été transmises sur support papier ou par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres du gouvernement du Québec (SEAO), à l’adresse : www.seao.ca. Les soumissions sur support papier doivent être présentées sous pli cacheté et bien identifiées (nom de compagnie, numéro de l'appel d'offres et date de fermeture). Il est de la responsabilité du prestataire de services de s'assurer que les documents soient acheminés à : Sébastien Allard Secrétariat du Conseil du trésor Entrée principale Édifice H 860, avenue Wilfrid-Laurier Québec (Québec) G1R 6B9 Dans le cas d’une soumission transmise par voie électronique, les documents de la soumission doivent être combinés en un seul fichier de format PDF. La taille maximale permise pour le fichier combiné est de 75 Mo. Ouverture des soumissions Toute personne désirant assister à l'ouverture des soumissions doit se présenter à la date et à l'heure limites de fermeture à l’Édifice H dont l’adresse est indiquée ci-dessus.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Secrétariat du Conseil du trésor-Service des contrats
    Address
    875, Grande Allée Est, 2e étage, secteur 700
    Québec, QC, G1R5R8
    CAN
    Contracting authority
    Sébastien Allard
    Phone
    (418) 643-0875
    Email
    sebastien.allard@sct.gouv.qc.ca
    Address
    875, Grande Allée Est, 2e étage, secteur 700
    Québec, QC, 4186430875
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Capitale-Nationale (Québec)
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Lowest Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: