SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, July 20 from 8:00 pm until 11:59 pm  (Eastern Time) 

Entretien ménager à la gare fluviale de Matane (2024-2027)

Solicitation number 4102-2023-129

Publication date

Closing date and time 2024/02/06 14:00 EST

Last amendment date


    Description
    Projet : ENTRETIEN MÉNAGER À LA GARE FLUVIALE DE MATANE (2024-2027) NO APPEL D’OFFRES : 4102-2023-129 1. OBJET La STQ requiert les services d’un Prestataire pour la réalisation de travaux d’entretien ménager du bureau administratif et de la gare fluviale de Matane. Par le présent appel d’offres, la STQ souhaite conclure un contrat de services de nature technique avec le Prestataire de services qui aura soumis le prix global forfaitaire le plus bas à la suite de l’application des modalités d’admissibilité et de conformité prévues dans les présents documents d’appel d’offres. Le contrat sera d’une durée ferme de trois (3) ans, soit du 1er avril 2024 au 31 mars 2027. 2. VISITE ET CONNAISSANCE DES LIEUX Les visites ont lieu entre le 10 janvier 2024 et le 24 janvier 2024. À cet effet, le soumissionnaire doit prendre rendez-vous au plus tard le 22 janvier 2024 avec le Représentant de la STQ. 3. LIEU DES TRAVAUX Le lieu des travaux est le suivant : Gare fluviale de Matane 1410, rue de Matane-sur-Mer Matane (Québec) G4W 3M6 4. DÉLAI DE L’APPEL D’OFFRES ET LIEU DE RÉCEPTION DES SOUMISSIONS Les soumissions transmises sur support papier concernant le présent appel d’offres doivent être présentées au plus tard à 14 heures, heure en vigueur localement, le mardi 6 février 2024, à l’attention de Cindy Noël, à l’adresse suivante : Société des traversiers du Québec, 250, rue Saint-Paul, Québec (Québec) G1K 9K9 Les heures d’ouverture des bureaux de la STQ sont de 8 h 30 à 12 h et de 13 h à 16 h 30, du lundi au vendredi. 5. LIEU D’OUVERTURE PUBLIQUE DES SOUMISSONS À l’expiration du délai fixé pour la réception des soumissions, leur ouverture se fera à l’adresse suivante : Société des traversiers du Québec, 250, rue Saint-Paul, Québec (Québec) G1K 9K9. 6. OBTENTION DES DOCUMENTS D’APPEL D’OFFRES Les documents d’appel d’offres ne peuvent être obtenus que par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres (SEAO). 7. LE REPRÉSENTANT DE LA STQ Afin d’assurer l’uniformité d’interprétation des documents d’appel d’offres et de faciliter l’échange d’information, la STQ désigne la personne suivante pour la représenter. Cindy Noël Conseillère en gestion contractuelle Courriel : cindy.noel@traversiers.gouv.qc.ca 8. GARANTIE DE SOUMISSION N/A La Société des traversiers du Québec ne s’engage à accepter aucune des soumissions qui lui seront présentées.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Société des traversiers du Québec
    Address
    250, rue St-Paul
    Québec, QC, G1K 9K9
    CAN
    Contracting authority
    Cindy Noel
    Phone
    18777877483
    Email
    cindy.noel@traversiers.gouv.qc.ca
    Address
    250, rue St-Paul
    Québec, QC, 18777877483
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Bas-Saint-Laurent
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Lowest Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: