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Achat de deux camions autopompes-citernes

Solicitation number INC-2024-01

Publication date

Closing date and time 2024/02/27 10:00 EST

Last amendment date


    Description
    AVIS D’APPEL D’OFFRES PUBLIC ACHAT DE DEUX CAMIONS AUTOPOMPES-CITERNES La MRC DE RIMOUSKI-NEIGETTE recevra jusqu’à 10h00, le 27 février 2024, des soumissions par système de pondération et d’évaluation pour l’achat de deux camions autopompes-citernes. Seuls les soumissionnaires ayant obtenu le cahier des charges directement du système d’appel d’offres SEAO sont admis à soumissionner. Ces documents sont disponibles dès maintenant. Toute soumission doit être déposée au bureau de la MRC DE RIMOUSKI-NEIGETTE au 23, rue de l’Évêché Ouest, bureau 200, Rimouski (Québec), G5L 4H4, avant la date et l’heure limites indiquées précédemment. Les soumissions seront ouvertes publiquement à la même date, au même endroit, à 10h05. Aucune soumission transmise par télécopieur ou courriel ne sera acceptée. Pour tout renseignement additionnel, le soumissionnaire devra communiquer, par écrit seulement, avec le responsable du dossier, à l’adresse courriel suivante : ian.landry@mrc-rn.ca et les demandes écrites devront être transmises au plus tard sept (7) jours précédents l’ouverture des soumissions. Toutes demandes passé ce délai, ne seront pas considérées. La MRC DE RIMOUSKI-NEIGETTE ne s’engage à n’accepter ni la plus basse ni aucune soumission reçue et n’encourra aucune responsabilité envers les soumissionnaires en regard des soumissions. Les soumissionnaires sont tenus de respecter l’ensemble des dispositions du présent appel d’offres ainsi que fournir les formulaires et renseignements requis. DONNÉ À RIMOUSKI, CE 25e JOUR DU MOIS DE JANVIER DEUX MILLE VINGT-QUATRE Jean-Maxime Dubé, directeur général et greffier-trésorier

    Contract duration

    The estimated contract period will be 24 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    MRC de Rimouski-Neigette
    Address
    23, rue de l'Évêché Ouest bureau 200
    Rimouski, QC, G5L 4H4
    CAN
    Contracting authority
    Ian Landry
    Phone
    (418) 724-5154
    Email
    ian.landry@mrc-rn.ca
    Fax
    (418) 725-4567
    Address
    23, rue de l'Évêché Ouest bureau 200
    Rimouski, QC, 4187245154
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Bas-Saint-Laurent
    Contract duration
    24 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: