SAP Ariba and Fieldglass system maintenance

All SAP platforms will be down for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • SAP Ariba on Friday, June 28 from 2:00 pm until June 30 1:00 am (Eastern Time) 
  • SAP Fieldglass on Saturday, June 28 from11:00 pm until June 29 9:00 pm (Eastern Time) 

Réaménagement de l'hôtel de ville de Saint-Georges (cour municipale)

Solicitation number SP-240120

Publication date

Closing date and time 2024/03/08 10:00 EST

Last amendment date


    Description
    PROVINCE DE QUÉBEC SAINT-GEORGES Appel d’offres SP-240120 Réaménagement de l’hôtel de ville de Saint-Georges (cour municipale) Avis est, par les présentes, donné que la Ville de Saint-Georges, recevra des soumissions pour des travaux de réaménagement de l’hôtel de ville de Saint-Georges située au 11700, boulevard Lacroix à Saint-Georges. Les formules de soumission et les documents faisant état des conditions à respecter ou à connaître sont contenus dans le document qui est disponible en s'adressant au Service électronique d'appels d'offres (SEAO) en communiquant avec un des représentants par téléphone au 1 866 669-7326 ou au 514 856-6600 ou en consultant le site web www.seao.ca. Les documents peuvent être obtenus au coût établi par le SEAO. Chaque soumission doit être placée dans une enveloppe-réponse scellée et portant l'identification fournie en annexe du document d'appel d'offres. Pour être admissible, toute soumission devra : être présentée sur les formules fournies par la Ville; être présentée avant 10 heures, le 1er mars 2024; être accompagnée d'une garantie de soumission représentant 10 % du montant total; être remise au bureau de la greffière au 11700, boulevard Lacroix à Saint-Georges dans une enveloppe scellée portant les inscriptions appropriées. L’ouverture des soumissions se fera au même endroit, immédiatement après l’heure de clôture des soumissions. La date limite de dépôt des plaintes est fixée 15 février 2024. La Ville de Saint-Georges ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et elle décline toute responsabilité à l'égard de l'un ou de l'autre des soumissionnaires en cas de rejet de toutes les soumissions. La Ville de Saint-Georges se réserve le droit de retrancher certaines parties du contrat et la Ville ne pourra faire l'objet d'aucune poursuite ou réclamation pour frais, pertes ou dommages subis conséquemment à de telles décisions. Pour toutes informations supplémentaires, veuillez communiquer avec madame Véronique Morin, chef de Division – Approvisionnement par intérim (418 228-5555 poste 2263). Donné à Saint-Georges Ce 31e jour de janvier 2024

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Saint-Georges.
    Address
    11700 boul. Lacroix
    Saint-Georges, QC, G5Y 1L3
    CAN
    Contracting authority
    Louise Côté
    Phone
    (418) 228-5555
    Email
    louise.cote@saint-georges.ca
    Fax
    (418) 226-2282
    Address
    11700 boul. Lacroix
    Saint-Georges, QC, 4182285555
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: