Refonte du portail Web du CHUSJ

Solicitation number AO-23-070

Publication date

Closing date and time 2024/04/11 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    **Tous les documents publiés sont obligatoires** Le CHU Sainte-Justine souhaite offrir un nouveau portail Web de qualité, à la hauteur de l’excellence des soins et services prodigués à sa clientèle. Le CHU Sainte-Justine cherche un fournisseur de services pour développer, déployer et maintenir son nouveau portail Web, qui devra être hébergé en infonuagique en mode SaaS. Le nouveau portail Web devra être pensé et conçu en mettant l’expérience utilisateur en avant-plan. Le mandat inclut la création des maquettes graphiques Web et la conversion des sites actuels (avec ses formulaires, ses documents et ses contenus validés par le CHUSJ) vers la nouvelle plateforme Web. Contenu de la Soumission Le SOUMISSIONNAIRE doit déposer le Formulaire de Soumission accompagné de toutes ses annexes conformément aux instructions contenues sur le SEAO. Il doit en outre respecter le principe de la séparation de l'offre qualitative et de l'offre financière, tel que prescrit à la clause 1.05.03, avec les adaptations nécessaires. L'offre qualitative (enveloppe A) et l'offre financière (enveloppe B) doivent être présentées dans deux documents PDF distincts. La taille maximum permise pour chacun des fichiers (documents PDF) est de 75 Mo. Demande d’information : Les soumissionnaires qui désirent recevoir de l’information ou des précisions au regard de l’appel d’offres doivent obligatoirement le faire par écrit. L’organisme public se réserve la possibilité de ne pas considérer une demande de précision formulée par un soumissionnaire si cette demande lui est transmise moins de trois (3) jours ouvrables avant la date et l’heure limites fixées pour la réception des soumissions. Toute demande d’information doit être acheminée à la personne suivante en prenant soin de mentionner le numéro d’appel d’offres et le titre du projet en objet : Gestionnaire de l’appel d’offres : Hanaa Fakhir Adresse courriel : hanaa.fakhir.hsj@ssss.gouv.qc.ca

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    CHU Ste-Justine
    Address
    5757 rue Decelles
    Montréal, QC, H3S2C2
    CAN
    Contracting authority
    Hanaa Fakhir
    Phone
    (514) 345-4931
    Email
    hanaa.fakhir.hsj@ssss.gouv.qc.ca
    Address
    5757 rue Decelles
    Montréal, QC, 5143454931
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Highest Combined Rating of Technical Merit and Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: