SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Acquisition d'équipements visioconférence

Solicitation number AP544

Publication date

Closing date and time 2024/04/04 14:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Retraite Québec Description sommaire des services ou besoins Retraite Québec désire mettre à niveau son infrastructure de visioconférence pour pallier la fin du contrat service centralisé de visioconférence et de collaboration (SCVC) du Gouvernement du Québec ainsi qu’à la désuétude du matériel annoncé par les fabricants et répondre aux nouveaux besoins de l’organisation. Le présent appel d’offre comprend l’acquisition d’appareils certifiés Teams Rooms ainsi que, pour une salle, les composantes vidéo et audio nécessaires au fonctionnement de la salle. L’installation est requise pour la nouvelle salle, ainsi que pour le remplacement de deux équipements de visioconférence avec ajustement de la programmation du Crestron. Durée et lieu d'exécution des travaux Capitale nationale. La durée prévue du contrat est de trois ans. Obtention des documents d’appel d’offres Les documents d’appel d’offres ne peuvent être obtenus que par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres (SEAO). Questions liées à l'appel d'offres Toutes les questions liées à l’appel d’offres doivent être adressées à : Monsieur Dante Moreno Courriel : info.appel.doffres@retraitequebec.gouv.qc.ca Fournisseurs admis à présenter une soumission Seuls sont admis à présenter une soumission les fournisseurs possédant les qualifications requises, ayant un établissement au Québec ou dans un des territoires visés par les accords applicables.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 36 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Retraite Québec
    Address
    2600 Boulevard Laurier
    Québec, QC, G1V4T3
    CAN
    Contracting authority
    Dante Moreno
    Phone
    (418) 657-8723
    Email
    dante.moreno@retraitequebec.gouv.qc.ca
    Address
    2600 Boulevard Laurier
    Québec, QC, 4186578723
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Capitale-Nationale (Québec)
    Contract duration
    36 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Lowest Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: