SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Friday, June 21 from 3:00 pm until 7:00 pm (Eastern Time) 
  • Saturday, June 22 from 6:00 pm until Sunday, June 23 12:00 am (Eastern Time) 

DÉFIBRILLATEUR EXTERNE AUTOMATISÉ (DEA) - GRAND PUBLIC

Solicitation number 1818361

Publication date

Closing date and time 2024/07/30 14:00 EDT


    Description
    Le CENTRE D'ACQUISITIONS GOUVERNEMENTALES agit en qualité de mandataire des établissements de santé et de services sociaux, des établissements du réseau de l'éducation, des ministères et organismes ainsi que des villes et municipalités dans le présent dossier. Le CENTRE D'ACQUISITIONS GOUVERNEMENTALES (ci-après appelé : l'« ORGANISME PUBLIC») est légalement constituée en vertu de la Loi sur le Centre d'acquisitions gouvernementales (RLRQ, chapitre C-7.01). OBJET L'ORGANISME PUBLIC demande des soumissions pour l'acquisitions de défibrillateurs externes automatisés (DEA) pour le grand public, ainsi que les accessoires, consommables et garanties relatifs à ce type d'équipement, et ce, pour le bénéfice des établissements participants se trouvant dans les régions de livraison faisant l'objet du présent avis. SÉANCE D'INFORMATION Une séance d'information en rencontre virtuelle aura lieu le 27 juin 2024, à 10 h. Les SOUMISSIONNAIRES intéressés à y participer sont invités à confirmer leur présence par courriel à l'adresse suivante: marie-pier.lacroix@cag.gouv.qc.ca Cette rencontre a pour but de répondre aux questions des soumissionnaires sur tout aspect de l'appel d'offres. Le fait de ne pas y participer ne peut servir d'excuse ou de prétexte à des erreurs, omissions ou irrégularité de la part d'un SOUMISSIONNAIRE ou du FOURNISSEUR. DURÉE DU CONTRAT Pour l'acquisition de l'équipement :   Le contrat à intervenir couvrira une période de CINQ (5) ans. Pour l'acquisition des consommables et accessoires :   Le contrat à intervenir couvrira une période de TREIZE (13) ans. Pour la garantie :   Celle-ci débutera à la date de livraison de l'équipement et sera d'une durée de HUIT (8) ans. Ce dossier d'appel d'offres comporte des options pour acquisitions supplémentaires. DÉPÔT DES SOUMISSIONS Les Soumissions doivent être reçues au plus tard le 30 juillet 2024, 14:00. Les soumissionnaires sont tenus de prendre connaissance des exigences décrites aux documents d’appel d’offres. Aucune garantie de soumission n’est requise. Le Centre d’acquisitions gouvernementales ne s’engage pas à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues. Il se réserve en outre le droit de rejeter toutes les soumissions reçues, s'il juge à propos, sans pour autant être tenu responsable ou faire l’objet d’une poursuite ou réclamation pour les frais ou pertes subis par les soumissionnaires. OBTENTION DE RENSEIGNEMENTS Pour toute demande d'information supplémentaire, vous pouvez communiquer avec Madame Marie-Pier Lacroix, gestionnaire de dossier, à l'adresse électronique suivante : Marie-Pier.Lacroix@cag.gouv.qc.ca

    Contract duration

    The estimated contract period will be 156 month(s).

    Trade agreements

    • World Trade Organization Agreement on Government Procurement (WTO GPA)
    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Centre d'acquisitions gouvernementales
    Address
    200, rue Belvédère Nord, bureau 403
    QC, J1H4A4
    CAN
    Contracting authority
    Lacroix Marie-Pier
    Phone
    (866) 476-4224
    Email
    marie-pier.lacroix@cag.gouv.qc.ca
    Address
    8664764224
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Laval
    ,
    Montréal
    ,
    Abitibi-Témiscamingue
    ,
    Bas-Saint-Laurent
    ,
    Capitale-Nationale (Québec)
    ,
    Centre-du-Québec
    ,
    Chaudière-Appalaches
    ,
    Côte-Nord
    ,
    Estrie
    ,
    Gaspésie–Îles-de-la-Madeleine
    ,
    Lanaudière
    ,
    Laurentides
    ,
    Mauricie
    ,
    Montérégie
    ,
    Nord-du-Québec
    ,
    Outaouais
    ,
    Saguenay-Lac-Saint-Jean
    Contract duration
    156 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: