SAP Ariba and Fieldglass system maintenance

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Appel d'offres - Cueillette et transport des ordures

Solicitation number 2024-03-01

Publication date

Closing date and time 2024/04/04 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    AVIS AUX SOUMISSIONNAIRES Cueillette et transport des ordures La Municipalité de Saint-Bernard requiert des soumissions pour la collecte et le transport des matières résiduelles sur son territoire selon les trois (3) durées ainsi que pour les trois (3) options de collectes annuelles suivantes : Option 1 : Contrat d’une durée d’un (1) an pour la période du 1er janvier 2025 au 31 décembre 2025; Option 2 : Contrat d’une durée de trois (3) ans pour la période du 1er janvier 2025 au 31 décembre 2027; Option 3 : Contrat d’une durée de cinq (5) ans pour la période du 1er janvier 2025 au 31 décembre 2029; POUR CHACUNE DE CES DURÉES, selon les trois (3) options de collectes annuelles : Option A : 26 collectes annuelles; Option B : 31 collectes annuelles; Option C : 36 collectes annuelles. Les documents d’appel d’offres peuvent être obtenus sur le Système électronique d’appels d’offres (SEAO), à compter du 1er mars 2024, à l’adresse suivante : www.seao.ca. Seules seront considérées les soumissions qui sont présentées par des fournisseurs ayant un établissement au Québec ou dans un territoire visé par un accord intergouvernemental de libéralisation des marchés applicable à la Municipalité. Le présent contrat est assujetti à l’Accord du commerce et de coopération entre le Québec et l’Ontario (ACCQO), à l’Accord de libre-échange canadien (ALEC), ainsi qu’à l’Accord économique et commercial global (AECG). Par ailleurs, une expérience de trois (3) ans dans la cueillette et le transport des ordures est exigée pour tout soumissionnaire. Toute soumission devra être produite et soumise sur la Formule et le Bordereau de soumission fournis à cette fin et être conforme aux conditions stipulées dans la présente demande de soumission et aux documents d’appel d’offres. Les garanties financières et d’autres exigences spécifiques sont inscrites dans les documents d’appel d’offres. Les soumissions devront, pour être validement reçues, se trouver sous enveloppe scellée et sous l’autorité de Madame Marie-Eve Parent, au bureau municipal sis au : 1499, rue Saint-Georges, Saint-Bernard (Québec) G0S 2G0, et ce, avant 10 h, le 4 avril 2024. Les soumissions seront ouvertes publiquement le même jour, au même endroit à 10 h 05. Le contrat est adjugé, le cas échéant, selon les options (durée et nombre de collectes) retenues par le conseil de la Municipalité, à sa seule discrétion, et la Municipalité ne peut être liée d’aucune autre façon que par une résolution de son conseil. La Municipalité ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et se réserve, en outre, le droit d’annuler le présent appel d’offres et de rejeter toutes les soumissions reçues. Donné à Saint-Bernard, ce 23 février 2024. Marie-Eve Parent Directrice générale et greffière-trésorière

    Contract duration

    The estimated contract period will be 60 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-Bernard..
    Address
    1499 rue Saint-Georges
    Saint-Bernard, QC, g0s2g0
    CAN
    Contracting authority
    Marie-Eve Parent
    Phone
    (418) 475-6060
    Email
    direction@saint-bernard.quebec
    Fax
    (418) 475-6069
    Address
    1499 rue Saint-Georges
    Saint-Bernard, QC, 4184756060
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    60 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

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    Date modified: