SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Friday, June 21 from 3:00 pm until 7:00 pm (Eastern Time) 
  • Saturday, June 22 from 6:00 pm until Sunday, June 23 12:00 am (Eastern Time) 

Achat d'équipements audiovisuels pour les classes

Solicitation number 1823541

Publication date

Closing date and time 2024/05/22 11:00 EDT


    Description
    AVIS D’APPEL D’OFFRES PUBLIC PAR LE COLLEGE VANIER Titre : AOP-0331 Achat d'équipement audiovisuel pour les classes Le Collège Vanier sollicite des soumissions pour effectuer L’ACHAT D'ÉQUIPEMENTS AUDIOVISUEL pour le Collège situé au 821 Ste-Croix, Montréal. DATE LIMITES DÉPÔT DES SOUMSSIONS Les soumissions doivent être soumises par voie électronique (méthode à privilégier) ou déposées au Collège Vanier, bureau H-205. DATE LIMITE POUR DÉPOSER VOTRE SOUMISSION : MERCREDI 22 MAI 2024, AVANT 11:00 AM L’ouverture publique aura lieu quinze minutes après la réception des soumissions. Un addenda sera émis prochainement afin de divulguer le lien pour assister à l’ouverture publique. QUESTIONS FOURNISSEURS Toute question ou demande de clarification sur un aspect quelconque de l'Appel d'Offres ou des documents d'Appel d'Offres doit être transmise avant la date limite fixée pour la réception des Soumissions, par écrit, au gestionnaire du dossier. Durant la période d’appel d’offres, veuillez observer que la clause 1.04.01 de la Régie donne la possibilité au Collège Vanier de ne pas donner suite à une question d’un soumissionnaire si cette dernière est envoyée à moins de trois jours (3) avant le dépôt des soumissions. À cet effet, nous invitons les soumissionnaires à soumettre toutes leurs questions avant la période énoncée ci-dessus. INFORMATION IMPORTANTE Cet avis d’appel d’offres est publié sur le système électronique d’appel d’offres S.É.A.O. www.seao.ca Les documents d’appel d’offres sont disponibles exclusivement sur le SEAO. Par ailleurs, veuillez noter que le Collège recevra également un rapport des soumissions déposées par les sous-traitants au BDSQ. Seule sera considérée aux fins d’admissibilité la soumission présentée par un fournisseur ayant un établissement au Québec ou dans une province ou un territoire visé par un accord intergouvernemental. Le Collège Vanier ne s’engage à accepter aucune des soumissions reçues et ne pourra être tenu responsable des frais encourus. Il se réserve également le droit de reprendre l’appel d’offres s’il le juge à propos. Liliane Farah Technicienne en approvisionnement

    Contract duration

    The estimated contract period will be 2 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Cégep Vanier College.
    Address
    821, avenue St-Croix
    QC, H4L3X9
    CAN
    Contracting authority
    Farah Liliane
    Phone
    (514) 744-7500
    Email
    farahl@vaniercollege.qc.ca
    Address
    5147447500
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    Contract duration
    2 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: