Services d'inspection et d'entretien des systèmes d'alarme incendie et de gicleurs

Solicitation number 1825117

Publication date

Closing date and time 2024/04/29 10:00 EDT


    Description
    AVIS D’APPEL D'OFFRES PUBLIC NO 23-058-AOP Services d'inspection et d'entretien des systèmes d'alarme incendie et de gicleurs PROPRIÉTAIRE : Centre de services scolaire des Grandes-Seigneuries 50, boul. Taschereau, La Prairie (Québec), J5R 4V3 Téléphone : 514 380-8899 Courriel : approvisionnement@cssdgs.gouv.qc.ca Les devis et autres documents contractuels pourront être obtenus EXCLUSIVEMENT au SÉAO soit via le site internet http://www.seao.ca, soit en téléphonant au 514 856-6600 pour la région de Montréal ou au 1-866-669-7326 pour les autres régions. La facturation pour l’impression et la livraison sera effectuée par SÉAO et les coûts pour l’acquisition des plans et devis sont non remboursables. DESCRIPTION SOMMAIRE Le Centre de services scolaire des Grandes-Seigneuries demande des soumissions pour l’exécution de services d’inspection et d’entretien des systèmes d’alarme-incendie et de gicleurs, pour tous les établissements du CSSDGS répartis sur son territoire. DURÉE DU CONTRAT Le contrat est d’une durée d’un (1) an à compter de la date d’adjudication. Le contrat comporte deux (2) options de renouvellement d’un (1) an chacune. MODIFICATIONS LIÉES AU CONTEXTE DE PANDÉMIE – CORONAVIRUS (COVID-19) Par le dépôt de sa soumission en période du COVID-19, le SOUMISSIONNAIRE est conscient des mesures gouvernementales et du contexte économique en vigueur au jour de son dépôt. Il ne lui sera donc pas possible de les invoquer à titre de cas de force majeure afin de se soustraire à ses obligations. Il est toutefois possible que des mesures gouvernementales supplémentaires ou de nouveaux événements imprévisibles puissent survenir après l’attribution du contrat et ainsi affecter les délais de réalisation Dans un tel cas, l’ORGANISME PUBLIC et le PRESTATAIRE DE SERVICE négocieront de bonne foi. RÉCEPTION DES SOUMISSIONS Les soumissions seront reçues électroniquement par SEAO ou chez l’ORGANISME PUBLIC sur support papier au 1325 rue Industrielle, La Prairie Québec J5R 2E4, avant 10 h 00, heure en vigueur localement, le 9 avril 2024. Considérant la pandémie actuelle de Coronavirus (COVID-19) et malgré ce qui est prévu à la clause « Ouverture des Soumissions » des documents d’appel d’offres, l’ORGANISME PUBLIC procède à une ouverture des Soumissions sans public, de sorte que les SOUMISSIONNAIRES ne pourront y assister en personne. Au lieu, l’ORGANISME PUBLIC diffuse l’ouverture des Soumissions en direct sur l’application Microsoft TEAMS via le lien suivant : https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MTQyZjc3MjItYmFiYS00NDBkLTkyN2ItYTJhNDcyZjNiMTVi%40thread.v2/0?context=%… Les soumissionnaires qui désirent recevoir de l’information ou des précisions au regard de l’appel d’offres doivent obligatoirement le faire par écrit en communiquant avec la personne suivante en prenant soin de préciser le numéro et le titre de l’appel d’offres : Personne-ressource : Nicolas Servais Courriel : approvisionnement@cssdgs.gouv.qc.ca

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Centre de services scolaire des Grandes Seigneuries
    Address
    1325, rue Industrielle
    QC, J5R2E4
    CAN
    Contracting authority
    Servais Nicolas
    Phone
    (514) 380-8899
    Email
    approvisionnement@cssdgs.gouv.qc.ca
    Address
    5143808899
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montérégie
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: