SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, May 4 from 7:00 pm until 11:00 pm (Eastern Time) 

Achat d'un camion neuf de type 10 roues avec équipement à neige

Solicitation number 20240422B

Publication date

Closing date and time 2024/04/24 13:30 EDT

Last amendment date


    Description
    ACHAT D’UN CAMION NEUF DE TYPE 10 ROUES AVEC ÉQUIPEMENT À NEIGE Appel d’offres AVIS AUX SOUMISSIONNAIRES Objet du contrat : La Municipalité de Saint-Henri demande des soumissions pour l’achat d’un camion neuf de type 10 roues avec équipement à neige. La Municipalité ne s’engage à accepter ni la soumission la plus basse, ni aucune des soumissions reçues, et elle décline toute responsabilité à l’égard de l’un ou l’autre des soumissionnaires en cas de rejet de toutes les soumissions. Le contrat est adjugé sur décision du conseil de la Municipalité, à sa seule discrétion, et la Municipalité ne peut être liée d’aucune autre façon que par une résolution de son conseil. Dans le cadre du présent appel d’offres, les soumissions peuvent être transmises sur support papier (bureau de la Municipalité au 219 rue Commerciale, Saint-Henri G0R 3E0) ou par voie électronique. Les soumissions électroniques ne peuvent être déposées que par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres du gouvernement (SEAO). Les soumissions devront être reçues avant 11h00, heure locale, le lundi 22 avril 2024. Elles seront ouvertes publiquement à la salle du conseil municipal immédiatement après l’heure limite. Les soumissionnaires doivent se procurer les documents d’appel d’offres sur le site du SÉAO. Les frais sont fixés selon la tarification établie par le SÉAO. Une garantie de soumission de 10% du prix soumis doit accompagner la soumission. Michel Roy, directeur des Services techniques

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-Henri
    Address
    219, rue Commerciale
    Saint-Henri, QC, G0R 3E0
    CAN
    Contracting authority
    Michel Roy
    Phone
    (418) 882-2401
    Email
    services-techniques@saint-henri.ca
    Address
    219, rue Commerciale
    Saint-Henri, QC, 4188822401
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: