SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience. 

  • Saturday, May 18 from 8:00 pm until 11:00 pm (Eastern Time)  

Réalisation du contrôle qualitatif des sols et matériaux_Réfection de la route 263 (rue Principale)

Solicitation number 211-10977-01

Publication date

Closing date and time 2024/04/22 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    PROVINCE DE QUÉBEC MUNICIPALITÉ DE SAINT-SÉBASTIEN A P P E L D ' O F F R E S NO 211-10977-00 RÉFECTION DE LA RUE PRINCIPALE (ROUTE 263) – CONTRÔLE QUALITATIF DES SOLS ET MATÉRIAUX La MUNICIPALITÉ DE SAINT-SÉBASTIEN requiert des offres pour le contrôle qualitatif des sols et matériaux, dans le cadre du projet de réfection de la route 263 sur une longueur d’environ 1 600 mètres. Le projet inclut la réfection des conduites d’aqueduc, d’égout sanitaire et d’égout pluviales existantes, la réfection complète de la chaussée et du pavage et la réfection des bordures et trottoirs. Ce projet fera l’objet d’une entente de collaboration avec le Ministère des Transports et de la Mobilité Durable du Québec, direction générale de l’Estrie, et d’une aide financière au programme PRIMEAU 2023. Les formules de soumission et les documents faisant état des conditions à respecter ou à connaître sont contenus dans le document qui est disponible en s’adressant au Service électronique d’appels d’offres (SEAO) en communiquant avec un des représentants par téléphone au 1 866 669-7326 ou au 514 856-6600 ou en consultant le site web www.seao.ca. Les documents peuvent être obtenus au coût établi par le SEAO. Seules les firmes ayant un établissement au Canada sont admissibles à soumissionner. Lorsqu’une personne ou une entreprise intéressée est d’avis que les documents d’appel d’offres ou le processus d’attribution d’un contrat ne respectent pas les règles contractuelles en vigueur, elle peut se plaindre à l’organisme public concerné ou à l’Autorité des marchés publics (AMP). La date limite du présent appel d’offres pour porter plainte est le 8 avril 2024. La date limite de réponse aux plaintes adressées pour le présent appel d’offres est le 19 avril 2024. Les soumissions doivent parvenir au bureau municipal de Saint-Sébastien, à l'attention de Madame Nadia Cloutier directrice générale / greffière-trésorière, 582, rue Principale, Saint-Sébastien (Québec) G0Y 1M0, avant 10h00, lundi le 22 avril 2024. Le dépôt électronique des soumissions sur SEAO est aussi accepté. L'ouverture des soumissions se fera au même endroit, immédiatement après l'heure de clôture des soumissions. La MUNICIPALITÉ DE SAINT-SÉBASTIEN ne s'engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues. Le maître de l'ouvrage se réserve le droit de retrancher certaines parties du contrat et ne sera en outre passible d'aucune poursuite ou réclamation pour frais ou pertes subis à la suite d'une telle décision. DONNÉ À MUNICIPALITÉ DE SAINT-SÉBASTIEN CE 22e JOUR DE MARS 2024. Madame Nadia Cloutier directrice générale / greffière-trésorière

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-Sébastien
    Contracting authority
    Nadia Cloutier
    Email
    dg@st-sebastien.com
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Estrie
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: