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Service d'entretien, de conciergerie et de surveillance - Hôtel de Ville (incluant le secteur environnement situé au 189, avenue de la Cathédrale)

Solicitation number P1455-02-01/2024-047

Publication date

Closing date and time 2024/04/22 15:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Service d’entretien, de conciergerie et de surveillance – Hôtel de ville (incluant le secteur environnement situé au 189, avenue de la Cathédrale) – Devis 2024-047 Documents d’appel d’offres : Disponibles sur le SÉAO (1) Dépôt des soumissions : Au plus tard le 22 avril 2024 à 15 h, date et heure de l’ouverture publique des soumissions (2). AVIS AUX SOUMISSIONNAIRES CONCERNANT LE(S) APPEL(S) D’OFFRES CI-HAUT MENTIONNÉ(S) : Les documents de soumission peuvent être obtenus à partir du système électronique d’appel d’offres (SEAO) à l’adresse http://www.seao.ca. L’obtention des documents est sujette à la tarification de cet organisme. Les soumissions dans des enveloppes cachetées portant la mention du devis seront reçues au bureau du greffier sis au 205, avenue de la Cathédrale, case postale 710, Rimouski (Québec) G5L 7C7, au plus tard à 15 h le jour de l’ouverture des soumissions. La Ville de Rimouski acceptera également les soumissions transmises par voie électronique et ce, uniquement par l’intermédiaire du système électronique d’appel d’offres (SEAO), selon les modalités déterminées par ce dernier. Les soumissions devront être accompagnées, notamment, des documents suivants : garantie de soumission de 10 % du montant de la soumission valide pour quatre-vingt-dix (90) jours; garantie d’exécution selon le montant prévu à l’article du document intitulé régie; déclaration du soumissionnaire dûment complétée et signée (attestation d’intégrité). La responsabilité de la Ville n'est aucunement engagée du fait que les avis ou documents quelconques véhiculés par système électronique contiennent quelques erreur ou omission que ce soit. Par conséquent, tout soumissionnaire doit s'assurer d'obtenir tous les documents reliés à cet appel d'offres. La Ville ne s’engage à retenir aucune des soumissions reçues et n’encourt aucuns frais ni aucune obligation de quelque nature que ce soit et n’assume aucune responsabilité envers le ou les soumissionnaires. Afin de promouvoir la transparence dans l’octroi des contrats municipaux, le présent appel d’offres est assujetti au règlement sur la gestion contractuelle de la Ville.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Rimouski.
    Address
    475, 2e Rue Est
    Rimouski, QC, G5M 0A1
    CAN
    Contracting authority
    Luc Babin
    Phone
    (418) 724-3142
    Email
    approvisionnements@rimouski.ca
    Fax
    (418) 724-2852
    Address
    475, 2e Rue Est
    Rimouski, QC, 4187243142
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Bas-Saint-Laurent
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: