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Confection de l'inventaire du patrimoine immobilier de la MRC des Laurentides - Phase II

Solicitation number 1844128

Publication date

Closing date and time 2024/06/13 11:00 EDT

Last amendment date


    Description
    Appel d’offres Constitution de l’inventaire du patrimoine immobilier sur le territoire de la MRC des Laurentides La MRC des Laurentides désire recevoir des soumissions pour la réalisation de la phase II du processus menant à l’adoption d’un inventaire du patrimoine immobilier au sens de la Loi sur le patrimoine culturel, c’est-à-dire la constitution de l’inventaire qui fait suite à la caractérisation des immeubles et secteurs à potentiel patrimonial situé sur le territoire de la MRC, réalisée en 2023. Le mandat comprend, notamment, mais non limitativement : l’analyse du caractère patrimonial de chaque immeuble construit avant 1940 ou présentant un caractère patrimonial particulier sur le territoire de la MRC des Laurentides; l’examen de la pérennité de ces immeubles; l’organisation et la tenue de consultations publiques. Les personnes ou entreprises intéressées par cette demande de soumissions peuvent se procurer les documents en communiquant avec le service à la clientèle du Système électronique d’appel d’offres (SEAO) au 514-856-6600 (région de Montréal) ou au 1-866-669-7326 (pour l’extérieur) ou en consultant le site Web www.seao.ca en stipulant le numéro de référence 1844128. L’obtention des documents est assujettie à la tarification établie par SEAO. Chaque soumission doit être placée dans une enveloppe scellée portant la mention suivante : Appel d’offres S2024-05 : Inventaire du patrimoine immobilier de la MRC des Laurentides Les soumissions devront être reçues au bureau de la MRC des Laurentides situé au 1255, chemin des Lacs, Mont-Blanc (Québec) J0T 2G0 avant 11 h le 5 juin 2024 et seront ouvertes publiquement le même jour, après l’expiration du délai fixé pour leur réception. La MRC ne s’engage à accepter ni la plus basse, ni aucune des soumissions reçues et n'assume aucune obligation ni aucuns frais envers le ou les soumissionnaires. DONNÉ à Mont-Blanc, ce 3 mai 2024 Nancy Pelletier, directrice générale et greffière-trésorière

    Contract duration

    The estimated contract period will be 18 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    MRC des Laurentides
    Address
    1255, chemin des Lacs
    Mont-Blanc, QC, J0T2G0
    CAN
    Contracting authority
    Gauthier Isabelle
    Phone
    (819) 425-5555
    Email
    igauthier@mrclaurentides.qc.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

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    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Laurentides
    Contract duration
    18 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: