SAP Ariba and Fieldglass system maintenance

All SAP platforms will be down for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • SAP Ariba on Friday, June 28 from 2:00 pm until June 30 1:00 am (Eastern Time) 
  • SAP Fieldglass on Saturday, June 28 from11:00 pm until June 29 9:00 pm (Eastern Time) 

ACHAT D’UN CAMION À ORDURES NEUF À CHARGEMENT LATÉRAL AVEC ÉQUIPEMENTS

Solicitation number 1855110

Publication date

Closing date and time 2024/07/02 11:00 EDT


    Description
    La Municipalité de Saint-Bernard requiert des soumissions publiques pour l’achat d’un camion à ordures à chargement latéral avec équipements, neuf de l’année 2024 ou plus récent. Les documents d’appel d’offres ainsi que tout document additionnel qui y est lié, ne peuvent être obtenus que par le biais du système électronique d’appel d’offres (SÉAO) à l’adresse suivante : www.seao.ca ou en communiquant avec un des représentants par téléphone, au 1 866 669-7326 ou au 514 856-6600, à compter du 31 mai 2024, selon les tarifs en vigueur. Des garanties financières et d’autres exigences peuvent être inscrites dans les documents d’appel d’offres. Les soumissions devront, pour être validement reçues, se trouver sous enveloppe scellée et sous l’autorité de Madame Marie-Ève Parent, au bureau municipal sis au : 1499, rue Saint-Georges, Saint-Bernard (Québec) G0S 2G0, et ce, avant 11 h, le 2 juillet 2024. Les soumissions seront ouvertes publiquement le même jour, au même endroit à 11 h 05. Seules seront considérées les soumissions qui sont présentées par des personnes, sociétés et compagnies ayant un établissement au Canada ou dans un pays signataires de l’AECG. L’Accord de commerce et de coopération entre le Québec et l’Ontario (ACCQO), l’Accord de libre-échange canadien (ALEC) et l’Accord économique et commercial global (AECG) sont applicables au présent contrat. Toute demande d’information doit être faite par écrit et exclusivement à la soussignée, qui est responsable de l’appel d’offres, à l’adresse suivante : direction@saint-bernard.quebec. La Municipalité n’encourt aucune responsabilité du fait que les avis écrits ou documents quelconques véhiculés par système électronique soient incomplets ou comportent des erreurs ou des omissions. En conséquence, tout soumissionnaire doit s’assurer, avant de présenter son offre, d’obtenir tous les documents reliés à cet appel d’offres. La Municipalité ne s’engage à accepter ni la soumission la plus basse, ni aucune des soumissions reçues, et elle décline toute responsabilité à l’égard de l’un ou l’autre des soumissionnaires en cas de rejet de toutes les soumissions. Le contrat est adjugé sur décision du conseil de la Municipalité, à sa seule discrétion, et la Municipalité ne peut être liée d’aucune autre façon que par une résolution de son conseil. Donné à Saint-Bernard, ce 29 mai 2024 Madame Marie-Ève Parent Directrice générale et greffière-trésorière

    Contract duration

    The estimated contract period will be 5 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-Bernard..
    Address
    1499 rue Saint-Georges
    QC, G0S2G0
    CAN
    Contracting authority
    Parent Marie-Eve
    Phone
    (418) 475-6060
    Email
    direction@saint-bernard.quebec
    Address
    4184756060
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    5 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: