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Achat de mobilier de bureau pour le service de police pour 2024

Solicitation number 20005585

Publication date

Closing date and time 2024/08/13 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    DESCRIPTION : La Ville de Saint-Jérôme souhaite obtenir des soumissions pour « ACHAT DE MOBILIER DE BUREAU POUR LE SERVICE DE POLICE POUR 2024 » SOUMISSION N° : « 2024-BS-155 » DISPONIBILITÉS DES DOCUMENTS : Toutes les entreprises intéressées pourront se procurer les documents de soumission à compter du 4 juillet 2024, sur le système électronique d’appel d’offres SEAO (www.seao.ca). RÉCEPTION DES SOUMISSIONS : au plus tard le 13 août 2024, avant 10 h, au bureau de la greffière, 300, rue Parent, Saint-Jérôme (Québec) J7Z 7Z7, pour être ouvertes publiquement sur-le-champ. COMMUNICATION : Pour tout renseignement supplémentaire concernant cette demande de soumissions, veuillez communiquer avec le responsable de l’information aux soumissionnaires, Mme Daphné Huard, acheteuse, à l’adresse courriel suivante dhuard@vsj.ca. Toute question ou demande de clarification doit être transmise au moins 72 heures avant la date et l’heure prévues pour la réception des soumissions. ÉVALUATION DE RENDEMENT INSATISFAISANT : La Ville de Saint-Jérôme se réserve le droit de refuser la soumission d’un entrepreneur, d’un prestataire de services ou d’un fournisseur qui, au cours des deux années précédant la date d’ouverture des soumissions, a fait l’objet d’une évaluation de rendement insatisfaisant par la Ville. ACCORD INTERGOUVERNEMENTAL : Le présent appel d’offres est assujetti à l’Accord de commerce et de coopération entre le Québec et l’Ontario (ACCQO), l’Accord de libre-échange canadien (ALEC). RÉSERVE : La Ville n’encourt aucune responsabilité du fait que les avis écrits ou documents de soumission & addendas véhiculés par système électronique soient incomplets ou comportent quelque erreur ou omission que ce soit. En conséquence, tout soumissionnaire doit s’assurer, auprès de SEAO, avant de soumissionner, d’obtenir tous les documents reliés à cet appel d’offres. ACCEPTATION DES SOUMISSIONS : La Ville ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues. DONNÉ À SAINT-JÉRÔME, ce 3 juillet 2024. La greffière adjointe de la Ville, LAURENCE CHÉNARD, avocate 

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Saint-Jérôme.
    Address
    300, rue Parent
    QC, J7Z7Z7
    CAN
    Contracting authority
    Huard Daphné
    Email
    dhuard@vsj.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Laurentides
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: