SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Appel d'offres public collecte et transport des matières résiduelles: déchets, matières organiques et encombrants 2025-2029

Solicitation number 20020930

Publication date

Closing date and time 2024/10/11 11:00 EDT

Last amendment date


    Description
    APPEL D’OFFRES PUBLIC   Collecte et transport des matières résiduelles non recyclables, compostables, résidus verts et encombrants       La Municipalité de Cap-Saint-Ignace demande des soumissions pour la collecte et le transport des matières résiduelles non recyclables, compostables, résidus verts et encombrants sur leur territoire du 1er janvier 2025 au 31 décembre 2029.   Les documents de soumission seront disponibles à compter du 24 septembre 2024 sur SEAO (Système électronique d’appel d’offres) au numéro de téléphone 1 866 669-7326 ou à l’adresse Internet « http//www.seao.ca » et seront assujettis à la tarification de cet organisme.   Les soumissions devront être déposées dans une enveloppe cachetée avec la mention « Soumission pour la collecte et le transport des matières résiduelles non recyclables, compostables, résidus verts et encombrants ». Les soumissions seront reçues au bureau municipal de Cap-Saint-Ignace, au 180, place de l’Église, Cap-Saint-Ignace (Québec) G0R 1H0, jusqu’au vendredi 11 octobre 2024, à 11 heures, pour y être ouvertes publiquement ce même jour, même endroit à 11 h 05.   La Municipalité de Cap-Saint-Ignace ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions déposées. Elle se dégage de toute responsabilité quant aux frais déboursés par les soumissionnaires pour la préparation de leur soumission et du fait que les avis écrits ou documents quelconques véhiculés par système électronique soient incomplets ou comportent quelque erreur ou omission que ce soit. Tout soumissionnaire doit donc s’assurer, avant de soumissionner, d’obtenir tous les documents en lien avec cet appel d’offres. La Municipalité se réserve le droit de ne retenir aucune des soumissions reçues si, notamment, elles s’avèrent plus élevées que les taux du marché. De plus, la Municipalité peut passer outre à tout vice de forme ou défaut mineur que peut contenir la soumission.    Les soumissions reçues devront être valides pour une période de 90 jours après leur ouverture.   Pour obtenir toute information concernant le présent appel d’offres, les fournisseurs doivent s’adresser à Mme Sophie Boucher, directrice générale, et ce, par courriel à dg@capsaintignace.ca.   Donné à Cap-Saint-Ignace, ce 24e jour du mois de septembre deux mille vingt-quatre.         Sophie Boucher Directrice générale et greffière-trésorière Municipalité de Cap-Saint-Ignace

    Contract duration

    The estimated contract period will be 60 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Cap-Saint-Ignace
    Address
    180, place de l'Église
    QC, G0R1H0
    CAN
    Contracting authority
    Boucher Sophie
    Phone
    (418) 246-5631
    Email
    dg@capsaintignace.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    60 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: