SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Achat d'un camion de collecte à chargement latéral

Solicitation number 20022301

Publication date

Closing date and time 2024/11/04 15:00 EST

Last amendment date


    Description
    La Municipalité de Saint-François-de-la-Rivière-du-Sud demande des soumissions par voie publique pour l’acquisition du bien suivant :   -          Camion de collecte à chargement latéral neuf pour la collecte des matières résiduelles et compostables.   Le camion doit être terminé et livré au plus tard le 1er décembre 2024. L’octroi du contrat, selon toute probabilité, aura lieu le 4 novembre 2024. Advenant un retard de livraison, le fournisseur devra fournir le camion de location à la Municipalité afin de combler la période des collectes.   Les documents de soumission seront disponibles à compter du 3 octobre 2024 sur SEAO ( Service électronique d’appel d’offres) au numéro de téléphone 1 866 669-7326 ou en consultant le site internet www.seao.ca. Les frais sont fixés selon la tarification établie par le SEAO.   Les soumissions devront être déposées dans une enveloppe cachetée avec la mention « Soumission - Acquisition camion de collecte à chargement latéral ». Les soumissions seront reçues au bureau municipal de Saint-François-de-la-Rivière-du-Sud au 534, chemin Saint-François Ouest, Saint-François-de-la-Rivière-du-Sud (Québec) G0R 3A0 jusqu’au 4 novembre 2024 à 15 h, pour y être ouvertes publiquement ce même jour quelques minutes suivant l’heure limite de réception.   La Municipalité ne s’engage à accepter ni la plus basse, ni aucune des soumissions déposées. Elle se dégage de toute responsabilité quant aux frais déboursés par les soumissionnaires pour la préparation de leur soumission et du fait que les avis écrits ou documents quelconques véhiculés par le système électronique soient incomplets ou comportent quelque erreur ou omission que ce soit. Tout soumissionnaire doit donc s’assurer, avant de soumissionner d’obtenir tous les documents en lien avec cet appel d’offres. La municipalité se réserve le droit de ne retenir aucune des soumissions reçues si, notamment, elles s’avèrent plus élevés que les taux du marché. De plus, la Municipalité peut passer outre à tout vice de forme ou défaut mineur que peut contenir la soumission.   Les soumissions reçues devront être valides pour une période de 90 jours après leur ouverture.   Pour obtenir tout information concernant le présent appel d’offres, les fournisseurs doivent s’adresser à Madame Isabelle Mercier, directrice générale par intérim de la Municipalité de Saint-François-de-la-Rivière-du-Sud, et ce, par courriel à dg@stfrancois.ca   Donné à Saint-François-de-la-Rivière-du-Sud, ce 3e jour du mois d’octobre deux mille vingt-quatre.   Isabelle Mercier Directrice générale et greffière-trésorière par intérim 

    Contract duration

    The estimated contract period will be 1 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Municipalité de Saint-François-de-la-Rivière-du-Sud
    Address
    534, chemin Saint-François Ouest
    QC, G0R3A0
    CAN
    Contracting authority
    Mercier Isabelle
    Email
    dg@stfrancois.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Chaudière-Appalaches
    Contract duration
    1 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: