Fournitures d'arts plastiques
Solicitation number 20023539
Publication date
Closing date and time 2024/11/20 10:00 EST
Last amendment date
Description
Le Comité de gestion, dans le cadre de son Système d’achats coopératif, procède à un appel d’offres public afin d’approvisionner les établissements scolaires des organismes participants en fournitures d’arts plastiques tels que décrits au Bordereau de prix et en conformité avec les conditions du présent appel d’offres.
Contract duration
The estimated contract period will be 12 month(s).
Trade agreements
-
Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
-
Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)
Contact information
Contracting organization
- Organization
-
Comité de gestion de la taxe scolaire de l'île de Montréal
- Address
-
500, BOUL. CRÉMAZIE ESTQC, H2P1E7CAN
- Contracting authority
- Elez Vladimir
- Phone
- (514) 384-1830
- Email
- vladimir.elez@cgtsim.qc.ca
Bidding details
Full details for this tender opportunity are available on a third-party site
Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.