SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

RÉFECTION ET REMISE AUX NORMES DE L'ATELIER DE MEULAGE - CENTRE ANJOU

Solicitation number 20025489

Publication date

Closing date and time 2024/11/26 14:00 EST

Last amendment date


    Description
    Le centre de services scolaire de la Pointe-de-l’Île procède à un appel d’offres de travaux Réfection et remise aux normes de l'atelier de meulage au Centre Anjou . Tout soumissionnaire devra se conformer aux exigences contenues aux documents d’appel d’offres et ses addenda, s’il y a lieu. Rencontre d’information / visite des lieux Le centre de services scolaire convie les soumissionnaires à une rencontre d’information suivie, le cas échéant, d’une visite de l’emplacement des travaux, dirigée par les professionnels. Cette réunion d’information se tiendra à 11:00, heure en vigueur localement, le 5 novembre 2024, à l’adresse suivante : CENTRE ANJOU 5515 Avenue de l'Aréna , Montréal (Québec) H1K 4C9 Le point de rencontre sera dans le hall de l’entrée principale de l’établissement. Bien qu’elle ne soit pas obligatoire, la présence à cette rencontre est fortement recommandée. Nulle ne pourra prétendre ne pas connaître les conditions existantes au moment d’exécuter les travaux. Aucun renseignement verbal fourni lors de cette visite n’engage la responsabilité du centre de services scolaire. Réception et ouverture des soumissions Les soumissions transmises sur support papier concernant le présent appel d’offres doivent être présentées à l’adresse suivante : Centre de services scolaire de la Pointe-de-l’Île Services corporatifs, communications et secrétariat général 550, 53e Avenue Montréal, Québec H1A 2T7 Si, pour une raison de force majeure, les bureaux du centre de services scolaire sont fermés à la date et l’heure prévue de réception des soumissions, la date limite de réception des soumissions est déplacée au jour ouvrable suivant. Réserve Le centre de services scolaire se réserve le droit de n’accepter aucune des soumissions reçues

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Centre de services scolaire de la Pointe-de-l'Île
    Address
    550, 53e avenue
    QC, H1A2T7
    CAN
    Contracting authority
    Bélanger Francis
    Phone
    (514) 642-9520
    Email
    francis-belanger@csspi.gouv.qc.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: