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  • Friday, November 1 from 7:00 pm until Monday, November 4 8:00 am (EDT) 

Aménagement du bureau

Solicitation number 20025831

Publication date

Closing date and time 2024/11/18 11:30 EST

Last amendment date


    Description
    Appel d’offres public Projet : SJUL24-04154 Aménagement du bureau ARCHITECTE Propriétaire : Office régional d'habitation de Montcalm 2128, route 125, Ste-Julienne, Québec J0K 2T0 Jean-Philippe Bisson, (450) 313-0480 poste 728 Description : L’Office municipal d’habitation de Office régional d'habitation de Montcalm sollicite des soumissions pour Aménagement du bureau situé au 2128 Route 125, Ste-Julienne. Conditions : Seules sont considérées aux fins d’octroi du contrat, les soumissions de professionnels ayant leur principale place d’affaires au Québec ou, lorsqu’un accord intergouvernemental est applicable, au Québec ou dans une province ou un territoire visé par cet accord et qui possèdent la licence requise en vertu de la Loi sur le Bâtiment (L.R.Q., c. B-1.1). Les soumissions doivent, obligatoirement, être préparées sur les formulaires fournis dans les documents de soumission. Le soumissionnaire ne doit pas, au cours des trois (3) dernières années précédant la date d’ouverture des soumissions, avoir fait l’objet d’un rapport de rendement insatisfaisant de la part du « Propriétaire » ou du Centre de services le représentant relatifs à des contrats antérieurs. Les professionnels soumissionnaires sont responsables du choix des sous-traitants, tant pour leur solvabilité que pour le contenu de leur soumission. Dépôt des soumissions : Les soumissions seront reçues, au Centre de Services des Offices d’Habitation de Lanaudière situé au 1309, boulevard des Seigneurs, suite 101 à Terrebonne (Québec) J6W 5B1, jusqu’à 11h30 le lundi 18 novembre 2024. Les soumissions peuvent alternativement être transmises par voie électronique. Cette transmission ne peut s’effectuer que par l’intermédiaire du SEAO et conformément à la procédure prescrite par celui-ci. Documents de soumissions : Les documents de soumission sont disponibles sur le site du SEAO à l’adresse www.seao.ca. Les soumissionnaires obtiendront tous les renseignements administratifs en s’adressant à Michèle Chaput conseiller(ère) technique au numéro de téléphone suivant : (438)466-5698 Visite des lieux : Il n’y a pas de visite des lieux obligatoire organisée par le maître de l’ouvrage. Le soumissionnaire doit lui-même effectué cette visite afin de se rendre compte personnellement de l’ampleur des travaux. S’il doit obtenir des accès à des installations intérieures, il devra en faire la demande écrite au maître de l’ouvrage au moins 48 heures à l’avance. Le « Propriétaire » ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues sans encourir aucune obligation et aucuns frais d’aucune sorte envers le ou les soumissionnaires. Donné à Terrebonne, ce 23 octobre 2024. Michèle Chaput Conseiller technique

    Contract duration

    The estimated contract period will be 3 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Centre de Services des Offices d'Habitation de Lanaudière
    Contracting authority
    Leblanc Guylaine
    Email
    adjcsohl2@omhls.com
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Laval
    ,
    Montréal
    ,
    Lanaudière
    ,
    Laurentides
    Contract duration
    3 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: