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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Services d’entretien des piscines

Solicitation number 20026919

Publication date

Closing date and time 2024/11/18 11:00 EST

Last amendment date


    Description
    Par cet appel d’offres, la Ville de Côte Saint-Luc (« Ville ») vise à octroyer un contrat ayant pour objet les services d’entretien de ses piscines intérieures et extérieures, y compris l’ouverture en début de saison, la fermeture en fin de saison, les visites de soutien technique et d’entretien mineur et majeur, les tests de dépistage des bactéries et les réparations d’urgence, le tout tel que détaillé ci-dessous. Les produits chimiques qui sont nécessaires pour l’entretien seront fournis par la Ville. Les entreprises intéressées (« Soumissionnaires ») doivent soumissionner pour la totalité des services recherchés. Les soumissions partielles (pour une partie des services ou pour une partie des piscines seulement) seront considérées non-conformes et seront rejetées. Les quantités et les fréquences des services fournies dans cet appel d’offres sont des estimations. Il se peut que celles-ci varient à la baisse ou à la hausse. De plus, la Ville se réserve le droit d’enlever certains des services ou d’en rajouter. Le Soumissionnaire gagnant (« Entrepreneur ») sera payé pour les services réellement fournis. Une visite des lieux est obligatoire dans cet appel d’offres pour permettre aux Soumissionnaires de se familiariser avec les installations desservies (sauf si le Soumissionnaire est déjà familiarisé avec les installations). Les Soumissionnaires doivent prendre un rendez-vous avec la représentante de la Ville nommée dans le présent document. Voici quelques exemples de réparations majeures qui pourraient être requises dans le cadre du contrat : ·                     Réparation des fuites d'intégrité des filtres à sable; ·                     Remplacement des soupapes (valves) des filtres à sable; ·                     Les latéraux des filtres à sable; ·                     Rajouter ou replacer le sable dans les filtres; ·                     Réparation ou remplacement des pompes de filtration; ·                     Réparation ou remplacement des turbines de filtration; ·                     Réparation ou remplacement des flottes du réservoir de surtension; ·                     Réparation ou remplacement des actuateurs remplissage niveau d’eau automatique;   Voici quelques exemples de réparations mineures qui pourraient être requises dans le cadre du contrat : ·                     Remplacement des nanomètres des filtres ou des pompes; ·                     Remplacement des lignes de chlore et acide; ·                     Entretien préventif ou réparation des pompes de chlore et d’acide; ·                     Entretien préventif ou réparation des injecteurs de chlore et d’acide; ·                     Entretien préventif ou réparation des actuateurs niveau d’eau (remplissage); ·                     Réparer ou remplacer des tuiles en porcelaine.   Le Soumissionnaire doit avoir l’expertise et l’expérience nécessaire pour exécuter ces réparations (et autres de ce genre).  

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Côte-Saint-Luc
    Contracting authority
    Zilberman Elena
    Phone
    (514) 485-6800
    Email
    ezilberman@cotesaintluc.org
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: