SAP Ariba system maintenance

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  • Saturday, November 23 from 7:00 pm until 11:00 pm (EST) 

Acquisition d’une souffleuse à neige motorisée et détachable

Solicitation number 20031128

Publication date

Closing date and time 2024/12/10 11:00 EST


    Description
    APPEL D’OFFRES PUBLIC La Ville de Terrebonne, propriétaire, demande des soumissions pour l’appel d’offres indiqué plus bas.Les documents complets pourront être obtenus par le Système électronique d’appel d’offres (SEAO), téléphone 1 866-669-7326, à partir du 20 novembre 2024. Les frais pour l'obtention des documents, ainsi que toutes les modalités de paiement, sont fixés par SEAO et payables à ce dernier.   NO D’APPEL D’OFFRES ET TITRE DATE ET HEURE D’OUVERTURE SA24-9143 Acquisition d’une souffleuse à neige motorisée et détachable 10 décembre 2024, 11 h 01 Les soumissions dans des enveloppes identifiées (numéro d'appel d'offres et le nom du projet) cachetées et adressées à la soussignée, seront reçues à la Ville de Terrebonne, Direction de l'administration et finances au 513, montée Masson (Sud), Terrebonne, J6W 2Z2, au plus tard 11 h 00, pour être ouvertes publiquement, immédiatement après l'expiration du délai fixé pour leur réception. Les heures d'ouverture de nos bureaux sont de 8 h 15 à 12 h 00 et de 13 h 00 à 16 h 30 du lundi au jeudi et de 8 h 30 à 12 h 00 le vendredi. Les soumissions proposées devront satisfaire aux exigences des documents d’appel d’offres. La Ville n’encourt aucune responsabilité du fait que les avis écrits ou documents quelconques véhiculés par système électronique soient incomplets ou comportent quelque erreur ou omission que ce soit. En conséquence, tout soumissionnaire doit s’assurer, avant de soumissionner, d’obtenir tous les documents et tous les addendas le cas échéant, reliés à cet appel d’offres. La Ville de Terrebonne ne s’engage à accepter ni la plus basse, ni aucune des soumissions reçues et ouvertes. Donné à Terrebonne, ce 20 novembre 2024. Nathalie Savard Chef de division approvisionnement – Direction de l’administration et finances soumissions@ville.terrebonne.qc.ca 

    Contract duration

    The estimated contract period will be 5 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

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    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Terrebonne
    Contracting authority
    Service de l'approvisionnement Ville de Terrebonne
    Email
    soumissions@ville.terrebonne.qc.ca
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Lanaudière
    Contract duration
    5 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: