IT Managed Services

Numéro de sollicitation tender_18812

Date de publication

Date et heure de clôture 2023/11/09 17:00 HNE

Date de la dernière modification


    Description
    St. Jude Community Homes (SJCH) is a private non-profit organization that provides safe, affordable and permanent housing solutions for independent adults who are on their recovery journey from severe and chronic mental illness. SJCH partners with other community agencies to provide medium to low support services to these adults. SJCH is undergoing growth and expanding its staffing and overall footprint with approximately 40 staff, with 16 working in resident support program. SJCH operates 24/7 as both a landlord and support provider.
    Four (4) residential apartment buildings all with self-contained units are managed by St. Jude Community Homes. The primary use of space per building includes combination of residential premise with on-site staff office (including computers, printer, phone); common/congregate areas with resident computers. The number of users will vary at each site. Security camera software (including fob setup and programming) is connected to a dedicated staff computer at each site.
    St. Jude Community Homes (SJCH) needs IT support services for back-office IT infrastructure and end-user support. This is currently met through an agreement with other similar organizations through an IT managed services provider agreement. SJCH has grown in recent years and is looking for agile and responsive support to meet its needs, including direction on how to potentially leverage current tools available within the Microsoft 365 environment (e.g. AI featured tools) that would create efficiencies and alleviate administrative burdens. The successful IT Managed services provider would assist with the creation of a longer-term IT strategic plan that would give priority direction in support of the organization’s core business in line with a fiscally responsible framework. The ongoing monitoring and management of the plan by the IT service provider would proactively administer upgrades and adapt to changes as needed.

    Durée du contrat

    La durée estimée du contrat sera de 12 mois.

    Accords commerciaux

    • Aucun accord commercial n'est applicable à ce processus de sollicitation

    Former un partenariat avec une autre entreprise

    La fonctionnalité permettant d'ajouter le nom de votre entreprise à la liste des entreprises intéressées est temporairement indisponible.

    Cette liste ne remplace pas et n'affecte pas les procédures de l'appel d'offres pour ce processus d'achat. Les entreprises doivent tout de même répondre aux demandes de soumissions et concurrencer en fonction des critères établis. Pour plus d'informations, veuillez lire les conditions d'utilisation.

    Coordonnées

    Organisation contractante

    Organisation
    Reconnect Community Health Services
    Adresse
    31 Dundas Street East
    Toronto, Ontario, M5A2B1
    Canada
    Autorité contractante
    Cassandra Walters Saddler
    Numéro de téléphone
    111-111-1111
    Adresse courriel
    cwalters@reconnect.on.ca
    Détails de l'offre

    Les détails complets de cette occasion de marché sont disponibles sur un site tiers

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    Admissibilité et conditions d’utilisation

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    Détails

    Langue(s)
    Anglais, Français
    Durée du contrat
    12 mois
    Méthode d'approvisionnement
    Concurrentielle – Invitation ouverte à soumissionner

    Soutien aux petites et moyennes entreprises

    Si vous avez des questions concernant cette occasion de marché, veuillez communiquer avec l'agent de négociation des contrats, dont les coordonnées se trouvent sous l'onglet Coordonnées.

    Consultez notre page de soutien si vous avez besoin d'aide ou si vous avez des questions sur le processus d'approvisionnement du gouvernement, y compris sur la façon de soumissionner ou de s'inscrire dans SAP Ariba. Vous pouvez également contacter Soutien en approvisionnement Canada, qui dispose de bureaux à travers le Canada.

    Date de modification: