SAP Ariba system maintenance

SAP Ariba will be unavailable for scheduled maintenance at the times listed below. We apologize for any inconvenience.

  • Saturday, May 4 from 7:00 pm until 11:00 pm (Eastern Time) 

Reconstruction des infrastructures de drainage, de voirie et d'éclairage de la rue Benoît

Solicitation number GEN-2024-01

Publication date

Closing date and time 2024/04/15 10:00 EDT

Last amendment date


    Description
    La Ville de Saint-Philippe demande des soumissions pour : L’ouverture des soumissions aura lieu à l’hôtel de ville situé au 175, chemin Sanguinet, bureau 201, Saint‑Philippe (QC), J0L 2K0, le 5 avril 2024 à 10 h 05. La Ville de Saint-Philippe désire recevoir des offres pour la Reconstruction des infrastructures de drainage, de voirie et d’éclairage de la rue Benoît. Toutes les conditions de cet appel d’offres sont contenues dans le document qui est disponible en s’adressant au Système électronique d’appel d’offres (SEAO) ou en communiquant avec un de ses représentants dans la région de Montréal par téléphone au 514-856-6600/1-800-669-7326 ou en consultant le site Internet www.seao.ca. Chaque soumission doit être déposée en format papier, sous enveloppe scellée, au bureau de la greffière adjointe, Me Stéphanie Dulude, à l’hôtel de ville de Saint-Philippe, avant 10 h 00, le 5 avril 2024 (horodaté par la réception de l’hôtel de ville) identifiée comme suit : APPEL D’OFFRES GEN-2024-01 SOUMISSION : VILLE DE SAINT-PHILIPPE Reconstruction des infrastructures de drainage, de voirie et d’éclairage de la rue Benoît Me Stéphanie Dulude, avocate et greffière adjointe Service du greffe et des affaires juridiques de la Ville de Saint-Philippe 175, chemin Sanguinet, bureau 201 Saint-Philippe (Québec) J0L 2K0 La Ville de Saint-Philippe ne s’engage à accepter ni la plus basse ni aucune des soumissions reçues et n’assumera aucune obligation ni aucuns frais d’aucune sorte envers le ou les soumissionnaires. Toute information peut être obtenue auprès de la soussignée, à l’adresse électronique suivante : sdulude@ville.saintphilippe.quebec au plus tard sept (7) jours avant l’ouverture des soumissions, afin de permettre au responsable de répondre à toutes les demandes par addenda avant l’ouverture des soumissions. Toute demande reçue après ce délai ne sera pas considérée. Donné à Saint-Philippe, ce 5 mars 2024 Stéphanie Dulude, avocate Directrice adjointe et greffière adjointe Service du greffe et des affaires juridiques

    Contract duration

    The estimated contract period will be 10 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)
    • Canada-European Union Comprehensive Economic and Trade Agreement (CETA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Ville de Saint-Philippe.
    Address
    175, chemin Sanguinet
    Saint-Philippe, QC, J0L2K0
    CAN
    Contracting authority
    Stéphanie Dulude
    Phone
    (450) 659-7701
    Email
    sdulude@ville.saintphilippe.quebec
    Fax
    (450) 659-7702
    Address
    175, chemin Sanguinet
    Saint-Philippe, QC, 4506597701
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montérégie
    Contract duration
    10 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Variations or combinations of the above methods

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: