Gestion des services d’inscription et de billetterie des grands rendez-vous de la CNESST

Solicitation number 703101202

Publication date

Closing date and time 2024/05/16 14:00 EDT

Last amendment date


    Description
    COMMISSION DES NORMES, DE L’ÉQUITÉ, DE LA SANTÉ ET DE LA SÉCURITÉ DU TRAVAIL (CNESST) APPEL D'OFFRES DE SERVICES PROFESSIONNELS Dans le cadre d’une adjudication selon le prix ajusté le plus bas Réception et ouverture des soumissions à Québec Dossier no : 703101202 Gestion des services d’inscription et de billetterie des grands rendez-vous de la CNESST DESCRIPTION SOMMAIRE Par le présent appel d'offres, la CNESST souhaite recourir à un prestataire de services pouvant gérer les services d’inscription et de billetterie pour les prochaines éditions annuelles des Grands Rendez-vous de la CNESST. DURÉE PRÉVUE DU CONTRAT Le contrat débutera vers le 2 juillet 2024 pour se terminer vers le 30 juin 2027, incluant deux options de renouvellement de 12 de mois. LIEU DES TRAVAUX Les travaux auront lieu à Montréal et à Québec. REPRÉSENTANT DE LA CNESST La CNESST mandate la personne suivante pour la représenter : Madame Ana Rata Conseillère en gestion contractuelle ana.rata@cnesst.gouv.qc.ca La CNESST oblige le prestataire de services s’adresser exclusivement à cette personne et à nulle autre personne dans le cadre du présent appel d’offres, à moins d’indication contraire de sa part. Tout manquement à cette obligation pourra entraîner l’élimination du prestataire de services). AUTRES INFORMATIONS La CNESST ne s’engage à accepter aucune des soumissions reçues. Le prestataire de services devra déposer qu’une seule soumission. Le représentant de la CNESST se réserve la possibilité de ne pas considérer une demande de précision formulée par le prestataire de services et transmise moins de trois jours ouvrables avant la date et l’heure limites fixées pour la réception des soumissions. Les documents d’appels d’offres sont disponibles uniquement par le système électronique SÉAO.

    Contract duration

    The estimated contract period will be 12 month(s).

    Trade agreements

    • Canadian Free Trade Agreement (CFTA)

    Partner with another business

    The functionality to add your company name to the list of interested businesses is temporarily unavailable.

    This list does not replace or affect the tendering procedures for this procurement process. Businesses are still required to respond to bid solicitations, and to compete based on the set criteria. For more information please read the Terms of use.

    Contact information

    Contracting organization

    Organization
    Commission des normes, de l'équité, de la santé et de la sécurité du travail
    Address
    1600, avenue D'Estimauville
    Québec, QC, G1J0H7
    CAN
    Contracting authority
    Ana Rata
    Phone
    (418) 266-4250
    Email
    Ana.Rata@cnesst.gouv.qc.ca
    Address
    1600, avenue D'Estimauville
    Québec, QC, 4182664250
    CAN
    Bidding details

    Full details for this tender opportunity are available on a third-party site

    Click on the button below to be directed to this website. Note that on the third-party site you may need an account to view and/or bid on this tender. Information on any fees or additional costs to access the full details is outlined in the Description tab of this tender opportunity.

    Eligibility and terms and conditions

    Government of Canada tender and awards notices, solicitation documents, and other attachments are fully accessible and available free of charge and without having to register on CanadaBuys.

    Information may be available on another source prior to being available on CanadaBuys. You may have received this information through a third-party distributor. The Government of Canada is not responsible for any tender notices and/or related documents and attachments not accessed directly from CanadaBuys.canada.ca.

    Government of Canada tender or award notices carry an OpenGovernment License - Canada that governs its use. Related solicitation documents and/or tender attachments are copyright protected. Please refer to our terms and conditions page for more information.

    Summary information

    Notice type
    Request for Proposal
    Language(s)
    French
    Region(s) of delivery
    Montréal
    ,
    Capitale-Nationale (Québec)
    Contract duration
    12 month(s)
    Procurement method
    Competitive – Open Bidding
    Selection criteria
    Highest Combined Rating of Technical Merit and Price

    Support for small and medium businesses

    If you have questions about this tender opportunity, please contact the contracting officer, whose information is found in the Contact information tab. 

    Refer to our Support page if you need help or have questions about the government procurement process, including how to bid or how to register in SAP Ariba. You can also contact Procurement Assistance Canada, which has offices across Canada.

     

    Date modified: